Fullscreen chce odstranit dominanci Youtube na trhu

Internetová talentová agentura Fullscreen založila platformu, která má konkurovat populárnímu serveru YouTube. Agentura dosud využívala talenty právě díky YouTube, ale i snapchat či Instagramu.

Ekonomika však nepustí a zaměstnanci z Fullscreen začali hledat jiné možnosti, jak efektivněji pracovat. Společnost se popisuje jako „moderní médium“, napůl talentová agentura, napůl tvůrce obsahu. Má 75,000 partnerů, naverbováno především z YouTube. Mediální experti se však zamýšlejí nad tím, zda má agentura dostatečný lesk, aby její značka ve světě uspěla.

Zakladatel Fullscreenu, George Strompolos, se pro server BBC nechal slyšet, že „sociální platformy jsou skvělým místem k rychlé vytváření levného obsahu za účelem zvyšování fanouškovské základny.“

A protože lidé stále častěji upřednostňují streamovací služby před sledováním televizních programů v kabelovky, YouTube Red, prémiové streamovací služba, se těší velké oblibě. Přesně něco podobného chce vytvořit i Fullscreen. Značka sama o sobě příliš známá není, ale zaměstnává několik populárních YouTuber, například Jacka a Deana. Jako úspěšný bude tento konkurenční boj, ukáže až čas.



Zanechat komentář