amp-web-push-widget button.amp-subscribe { display: inline-flex; align-items: center; border-radius: 5px; border: 0; box-sizing: border-box; margin: 0; padding: 10px 15px; cursor: pointer; outline: none; font-size: 15px; font-weight: 500; background: #4A90E2; margin-top: 7px; color: white; box-shadow: 0 1px 1px 0 rgba(0, 0, 0, 0.5); -webkit-tap-highlight-color: rgba(0, 0, 0, 0); } .amp-logo amp-img{width:190px} .amp-menu input{display:none;}.amp-menu li.menu-item-has-children ul{display:none;}.amp-menu li{position:relative;display:block;}.amp-menu > li a{display:block;} /* Inline styles */ ins.acss263b2{display:block;} .icon-widgets:before {content: "\e1bd";}.icon-search:before {content: "\e8b6";}.icon-shopping-cart:after {content: "\e8cc";}
Categories: Auto-moto

Ferrari 812 Superfast: nejvýkonnější sériově vyráběné Ferrari

Podle slov šéfa koncernu FCA, Sergia Marchionneho, chce Ferrari od roku 2019 vyrábět už jen modely s formou hybridního pohonu. Proto se naskýtá otázka: je Ferrari 812 Superfast posledním modelem s klasickým atmosférickým 12-válcem?

Ferrari 812 Superfast vzbudilo náležitou pozornost na nedávno skončeném ženevském autosalonu. Tento model nahrazuje Ferrari F12tdf z roku 2015. Novinkou je elektrický posilovač řízení a dokonce možnost jakéhosi polo autonomního řízení. Technologický ředitel Michael Leiters o tomto modelu říká, že jde dosud o nejvýkonnější Ferrari v historii.

Ferrari F12tdf – nová výzva z Maranella

K pohonu slouží atmosférický 6.5 litrový 12-válec s výkonem až 789 koňských sil při 8 500 otáčkách za minutu. Maximální točivý moment je 718 Nm při 7 000 otáčkách. Tyto ohromující údaje odpovídají síle 12-válcového motoru z hypesportu LaFerrari. Impozantní specifikace však nekončí u údajů o výkonu a točivém momentu. 812-tka zrychluje z 0-100 km/h. za 2,9 sekundy a dosahuje maximální rychlosti 340 km/h.

Vyššího výkonu se dosáhlo přidáním přímého vstřikování paliva pod tlakem 350 barů. Osvědčila se i proměnlivá geometrie sacího potrubí, odvozená přímo z atmosférických motorů F1. Brutální síla motoru se přenáší na zadní kola prostřednictvím revidované dvouspojkové převodovky. K dispozici je pátá generace systému Side Slip Control pro bezpečnou míru přetáčivosti, jakož i řízená zadní náprava Virtual Short wheelbase, která zkracující poloměr zatáčení.

Design s harmonickými tvary odkazuje na pokročilou aerodynamiku. Aktivní klapky v přední části podvozku i obří difuzor a vysoce situována odtoková hrana kufru zajišťují velmi dobrý přítlak. Tradiční přední masku doplňují přední LED světla v blízkosti sacích otvorů v kapotě. Vzadu se nacházejí tradiční čtyři kruhová světla a dva páry koncovek výfuků. Superfast navíc dostal nový červený lak Rosso Settana.

admin

Recent Posts

Jak fungují DeFi peněženky

DeFi peněženka je kryptoměnová peněženka bez úschovy, která uživatelům umožňuje spravovat, ukládat a interagovat s…

1 měsíc ago

Kancelářský nábytek pro malé prostory: Jak efektivně využít každý metr čtvereční

Moderní kanceláře už dávno nejsou výhradně doménou velkých open-space prostor. Stále častěji se setkáváme s…

1 měsíc ago

Parkování na letišti LINZ

Parkování na letišti ve městě Linz nabízí široké spektrum možností a je navrženo tak, aby…

2 měsíce ago

Reklamní áčko: Efektivní reklamní poutač, který zvyšuje návštěvnost i tržby

V dnešní době, kdy je pozornost zákazníků roztříštěná mezi desítky podnětů, je důležité využívat vizuální…

3 měsíce ago

Čím je Barcelona nejvíce známá?

Barcelona, hlavní město Katalánska a jedno z nejvýznamnějších měst ve Španělsku, je známá svou bohatou…

4 měsíce ago

Využijte možnosti 1denní vstupenky do barcelonské zoo

Zažijte nezapomenutelný den v barcelonské zoo, kde na vás čeká více než 4 000 zvířat…

4 měsíce ago