amp-web-push-widget button.amp-subscribe { display: inline-flex; align-items: center; border-radius: 5px; border: 0; box-sizing: border-box; margin: 0; padding: 10px 15px; cursor: pointer; outline: none; font-size: 15px; font-weight: 500; background: #4A90E2; margin-top: 7px; color: white; box-shadow: 0 1px 1px 0 rgba(0, 0, 0, 0.5); -webkit-tap-highlight-color: rgba(0, 0, 0, 0); } .amp-logo amp-img{width:190px} .amp-menu input{display:none;}.amp-menu li.menu-item-has-children ul{display:none;}.amp-menu li{position:relative;display:block;}.amp-menu > li a{display:block;} /* Inline styles */ ins.acss263b2{display:block;} .icon-widgets:before {content: "\e1bd";}.icon-search:before {content: "\e8b6";}.icon-shopping-cart:after {content: "\e8cc";}
Podle slov šéfa koncernu FCA, Sergia Marchionneho, chce Ferrari od roku 2019 vyrábět už jen modely s formou hybridního pohonu. Proto se naskýtá otázka: je Ferrari 812 Superfast posledním modelem s klasickým atmosférickým 12-válcem?
Ferrari 812 Superfast vzbudilo náležitou pozornost na nedávno skončeném ženevském autosalonu. Tento model nahrazuje Ferrari F12tdf z roku 2015. Novinkou je elektrický posilovač řízení a dokonce možnost jakéhosi polo autonomního řízení. Technologický ředitel Michael Leiters o tomto modelu říká, že jde dosud o nejvýkonnější Ferrari v historii.
K pohonu slouží atmosférický 6.5 litrový 12-válec s výkonem až 789 koňských sil při 8 500 otáčkách za minutu. Maximální točivý moment je 718 Nm při 7 000 otáčkách. Tyto ohromující údaje odpovídají síle 12-válcového motoru z hypesportu LaFerrari. Impozantní specifikace však nekončí u údajů o výkonu a točivém momentu. 812-tka zrychluje z 0-100 km/h. za 2,9 sekundy a dosahuje maximální rychlosti 340 km/h.
Vyššího výkonu se dosáhlo přidáním přímého vstřikování paliva pod tlakem 350 barů. Osvědčila se i proměnlivá geometrie sacího potrubí, odvozená přímo z atmosférických motorů F1. Brutální síla motoru se přenáší na zadní kola prostřednictvím revidované dvouspojkové převodovky. K dispozici je pátá generace systému Side Slip Control pro bezpečnou míru přetáčivosti, jakož i řízená zadní náprava Virtual Short wheelbase, která zkracující poloměr zatáčení.
Design s harmonickými tvary odkazuje na pokročilou aerodynamiku. Aktivní klapky v přední části podvozku i obří difuzor a vysoce situována odtoková hrana kufru zajišťují velmi dobrý přítlak. Tradiční přední masku doplňují přední LED světla v blízkosti sacích otvorů v kapotě. Vzadu se nacházejí tradiční čtyři kruhová světla a dva páry koncovek výfuků. Superfast navíc dostal nový červený lak Rosso Settana.
DeFi peněženka je kryptoměnová peněženka bez úschovy, která uživatelům umožňuje spravovat, ukládat a interagovat s…
Moderní kanceláře už dávno nejsou výhradně doménou velkých open-space prostor. Stále častěji se setkáváme s…
Parkování na letišti ve městě Linz nabízí široké spektrum možností a je navrženo tak, aby…
V dnešní době, kdy je pozornost zákazníků roztříštěná mezi desítky podnětů, je důležité využívat vizuální…
Barcelona, hlavní město Katalánska a jedno z nejvýznamnějších měst ve Španělsku, je známá svou bohatou…
Zažijte nezapomenutelný den v barcelonské zoo, kde na vás čeká více než 4 000 zvířat…