Internetová talentová agentura Fullscreen založila platformu, která má konkurovat populárnímu serveru YouTube. Agentura dosud využívala talenty právě díky YouTube, ale i snapchat či Instagramu.
Ekonomika však nepustí a zaměstnanci z Fullscreen začali hledat jiné možnosti, jak efektivněji pracovat. Společnost se popisuje jako „moderní médium“, napůl talentová agentura, napůl tvůrce obsahu. Má 75,000 partnerů, naverbováno především z YouTube. Mediální experti se však zamýšlejí nad tím, zda má agentura dostatečný lesk, aby její značka ve světě uspěla.
Zakladatel Fullscreenu, George Strompolos, se pro server BBC nechal slyšet, že „sociální platformy jsou skvělým místem k rychlé vytváření levného obsahu za účelem zvyšování fanouškovské základny.“
A protože lidé stále častěji upřednostňují streamovací služby před sledováním televizních programů v kabelovky, YouTube Red, prémiové streamovací služba, se těší velké oblibě. Přesně něco podobného chce vytvořit i Fullscreen. Značka sama o sobě příliš známá není, ale zaměstnává několik populárních YouTuber, například Jacka a Deana. Jako úspěšný bude tento konkurenční boj, ukáže až čas.
Barcelona, hlavní město Katalánska a jedno z nejvýznamnějších měst ve Španělsku, je známá svou bohatou…
Zažijte nezapomenutelný den v barcelonské zoo, kde na vás čeká více než 4 000 zvířat…
Vydejte se na jedinečnou cestu do světa Antoniho Gaudího a objevte kouzlo Casa Milà, známé…
Pokud se nacházíte na letišti v Barceloně, oficiálně nazývaném Josep Tarradellas Barcelona-El Prat Airport, a…
Tričko Guess JAMEY Bílá barva, model: Z2BI09 J1314 Doručení i vrácení zdarma při objednávkách nad…
Vydejte se na nezapomenutelnou 1,5hodinovou projížďku Barcelonou na kole nebo elektrokole. Objevte ikonická místa, jako…