amp-web-push-widget button.amp-subscribe { display: inline-flex; align-items: center; border-radius: 5px; border: 0; box-sizing: border-box; margin: 0; padding: 10px 15px; cursor: pointer; outline: none; font-size: 15px; font-weight: 500; background: #4A90E2; margin-top: 7px; color: white; box-shadow: 0 1px 1px 0 rgba(0, 0, 0, 0.5); -webkit-tap-highlight-color: rgba(0, 0, 0, 0); } .amp-logo amp-img{width:190px} .amp-menu input{display:none;}.amp-menu li.menu-item-has-children ul{display:none;}.amp-menu li{position:relative;display:block;}.amp-menu > li a{display:block;} /* Inline styles */ ins.acss263b2{display:block;} .icon-widgets:before {content: "\e1bd";}.icon-search:before {content: "\e8b6";}.icon-shopping-cart:after {content: "\e8cc";}
Categories: LuxusZajímavosti

Infografika: který výrobce hodinek v roce 2014 investoval do reklamy nejvíce?

Společnost Kantar Media zmapovala situaci výrobců hodinek a jejich výdajů na reklamu na americkém trhu. Zaměřila se na každou společnost, která v roce 2014 utratila na reklamu více než jeden milion dolarů.

Celkově statistiku naplnilo 70 hodinářských společností, které dohromady utratili více než 535 360 000 dolarů. Zatímco během recese v roce 2009 celkové výdaje na reklamu činily 250,30 milionů dolarů, v roce 2014 se podařilo poprvé v historii překročit částku 500 milionů dolarů, což je oproti roku 2013 nárůst o 8,7%.

Na vrcholu žebříčku není nikdo jiný než společnost Rolex, která již 15 let po sobě zůstává lídrem v oblasti marketingu mezi výrobci hodinek. Do svého marketingu na americkém trhu investovala více než 56 milionů dolarů. I přesto, že investice do reklamy ji stáli o 5 milionů dolarů méně než v roce 2013, dokázala si zajistit velký náskok před společností Breitling, jejíž náklady na reklamu se odhadují na 45,12 milionů dolarů a patří její druhé místo.

Třetí stupínek žebříčku s odhadovanými náklady 34,49 milionů dolarů patří značce Omega, která svůj rozpočet na reklamu v roce 2014 meziročně zvýšila téměř o 50%. Nejnovějším přírůstkem TOP 10 je společnost Patek Philippe, která se s náklady ve výši 15,69 milionů dolarů dostala z 13. příčky (2013) na deváté místo, čímž se dostala před společnosti TAG Heuer, Seiko a Tudor.

My vám přinášíme přehled, TOP 20 hodinářských společností i s jejich odhadovanými náklady na reklamu v roce 2014. Celkovou statistiku všech 70 společnosti najdete na stránce watchtime.com.

 

admin

Recent Posts

Jak fungují DeFi peněženky

DeFi peněženka je kryptoměnová peněženka bez úschovy, která uživatelům umožňuje spravovat, ukládat a interagovat s…

1 měsíc ago

Kancelářský nábytek pro malé prostory: Jak efektivně využít každý metr čtvereční

Moderní kanceláře už dávno nejsou výhradně doménou velkých open-space prostor. Stále častěji se setkáváme s…

1 měsíc ago

Parkování na letišti LINZ

Parkování na letišti ve městě Linz nabízí široké spektrum možností a je navrženo tak, aby…

2 měsíce ago

Reklamní áčko: Efektivní reklamní poutač, který zvyšuje návštěvnost i tržby

V dnešní době, kdy je pozornost zákazníků roztříštěná mezi desítky podnětů, je důležité využívat vizuální…

3 měsíce ago

Čím je Barcelona nejvíce známá?

Barcelona, hlavní město Katalánska a jedno z nejvýznamnějších měst ve Španělsku, je známá svou bohatou…

4 měsíce ago

Využijte možnosti 1denní vstupenky do barcelonské zoo

Zažijte nezapomenutelný den v barcelonské zoo, kde na vás čeká více než 4 000 zvířat…

4 měsíce ago