amp-web-push-widget button.amp-subscribe { display: inline-flex; align-items: center; border-radius: 5px; border: 0; box-sizing: border-box; margin: 0; padding: 10px 15px; cursor: pointer; outline: none; font-size: 15px; font-weight: 500; background: #4A90E2; margin-top: 7px; color: white; box-shadow: 0 1px 1px 0 rgba(0, 0, 0, 0.5); -webkit-tap-highlight-color: rgba(0, 0, 0, 0); } .amp-logo amp-img{width:190px} .amp-menu input{display:none;}.amp-menu li.menu-item-has-children ul{display:none;}.amp-menu li{position:relative;display:block;}.amp-menu > li a{display:block;} /* Inline styles */ ins.acss263b2{display:block;} .icon-widgets:before {content: "\e1bd";}.icon-search:before {content: "\e8b6";}.icon-shopping-cart:after {content: "\e8cc";}
Categories: Zajímavosti

JE TRADIČNÍ MARKETING UŽ DÁVNOU MINULOSTÍ?

Nesoudržnost – Pokud jste někdy vlastnili obchodní společnost nebo jste měli možnost být její stálou součástí, určitě si vzpomenete, že pojem týmová hra byl jen dalekou budoucností. Práce zůstávala na vašich bedrech a zvyšující se nároky na samostatnost vás stavěly do pozice individuálního hráče.

Povrchnost – Nebo jen nedůslednost? Opět se přidržíme internetu a použijeme ho jako záchytný bod. Tradiční marketing bez sociálních sítí měl přece jen i své nevýhody. Jednou z nich byl nezájem o hledání společných řešení. Důležité ukazatele a statisticky prodejnosti které dnes již častokrát přehlížíme, tehdy vůbec neexistovaly. Obchodníci provozovaly finanční průzkumy jen zřídka. Výsledek? Efektivitu prodeje díky měsíční tržbě viděli až na papíře.

Neorganizovanost – Samostatně zvládat organizaci prodeje, hledat zákazníky, budovat si obchodně-partnerské vztahy. A to vše v offline době. Stres? Ano. Důsledek? Chaos v plánech, chaos ve výsledcích.

Dalším problémem v sféře prodeje je fakt, že kupující mají na produkty či služby stále vyšší nároky. To, čím se vám podařilo uspět včera, už nemusí platit dnes. Jednoduchým řešením je inteligentní aplikace DocSend, která obchodníky rychle zasvěcuje do internetového byznysu. Sleduje, kontroluje, odesílá prodejní materiály. A právě kvůli ní se stále více obchodníků utvrzuje v tom, že marketing je jednodušší, zábavnější a úspěšnější více než kdykoliv předtím.

admin

Recent Posts

Jak fungují DeFi peněženky

DeFi peněženka je kryptoměnová peněženka bez úschovy, která uživatelům umožňuje spravovat, ukládat a interagovat s…

1 měsíc ago

Kancelářský nábytek pro malé prostory: Jak efektivně využít každý metr čtvereční

Moderní kanceláře už dávno nejsou výhradně doménou velkých open-space prostor. Stále častěji se setkáváme s…

1 měsíc ago

Parkování na letišti LINZ

Parkování na letišti ve městě Linz nabízí široké spektrum možností a je navrženo tak, aby…

2 měsíce ago

Reklamní áčko: Efektivní reklamní poutač, který zvyšuje návštěvnost i tržby

V dnešní době, kdy je pozornost zákazníků roztříštěná mezi desítky podnětů, je důležité využívat vizuální…

3 měsíce ago

Čím je Barcelona nejvíce známá?

Barcelona, hlavní město Katalánska a jedno z nejvýznamnějších měst ve Španělsku, je známá svou bohatou…

4 měsíce ago

Využijte možnosti 1denní vstupenky do barcelonské zoo

Zažijte nezapomenutelný den v barcelonské zoo, kde na vás čeká více než 4 000 zvířat…

4 měsíce ago