amp-web-push-widget button.amp-subscribe { display: inline-flex; align-items: center; border-radius: 5px; border: 0; box-sizing: border-box; margin: 0; padding: 10px 15px; cursor: pointer; outline: none; font-size: 15px; font-weight: 500; background: #4A90E2; margin-top: 7px; color: white; box-shadow: 0 1px 1px 0 rgba(0, 0, 0, 0.5); -webkit-tap-highlight-color: rgba(0, 0, 0, 0); } .amp-logo amp-img{width:190px} .amp-menu input{display:none;}.amp-menu li.menu-item-has-children ul{display:none;}.amp-menu li{position:relative;display:block;}.amp-menu > li a{display:block;} /* Inline styles */ ins.acss263b2{display:block;} .icon-widgets:before {content: "\e1bd";}.icon-search:before {content: "\e8b6";}.icon-shopping-cart:after {content: "\e8cc";}
Švédská značka Koenigsegg ukázala na Ženevském autosalonu ne jeden, ale hned tři nové modely. Zaprvé úchvatný Koenigsegg Ager RS Gryphon. Jde o velmi zvláštní model s výkonným V8 TwinTurbo motorem produkujícím až 1 360 koní při hmotnosti pouze 1 395 kg. Všimněte si fantastického poměru výkonu k hmotnosti a to 1:1.
Gryphon dostal jméno po mytologické kreatuře, kterou charakterizuje tělo a zadní nohy lva a křídla, krk a hlava orla. Karbonové doplňky zdobí 24karátové pláty zlata. Nacházejí se na vybraných místech karoserie, motoru a interiéru. Vnitřek charakterizuje pohodlný interiér z kůže alcantara, leštěné díly z uhlíkových vláken, eloxovaného hliníku jakož i text Gryphon, který je zlatou nití vyšit do palubní desky. K dispozici je dokonce vlastní závodní helma, vyrobená z uhlíkových vláken. Také s dekoracemi z plátkového zlata. Vyrábí se ručně v továrně Koenigsegg v Angelholm.
Švédská nadvláda: Koenigsegg Reger s 1.500 koňskými silami a bez převodovky
Na autosalonu v Ženevě byly odhaleny i dva zcela nové, produkční modely Reger. Byly vyrobeny pro zákazníky ve Spojených státech, přičemž jeden z nich dostane odnímatelnou pevnou střechu tzv. hardtop. K dispozici budou extra pohodlné tlumiče, keramické brzdy, funkce kontroly trakce, hydraulické zvedací zařízení pomáhající překonávat otravné obrubníky, Apple CarPlay a jiné. Pětilitrový V8 motor je stejný jako v případě modelu Ager RS. Doplněn však bude o další tři elektromotory. Výsledkem je pozoruhodných 1 479 koňských sil a fantastický točivý moment téměř 2 000 Nm. Tato brutální síla se bude přenášet na zadní kola.
První Reger byla vyrobena v barvě British Racing Green s koženým interiérem. Druhý model bude červený se středním úsekem kapoty vyrobené z uhlíkových vláken. K dispozici budou tří-paprsková karbonová kola v kombinaci s červeným a černým interiérem. Nová kapitola v příběhu Koenigsegg právě začala. Samozřejmě, že nové hyper-sporty Koenigsegg nelze popsat v několika odstavcích, takže jakmile budeme vědět víc, napíšeme o královském hyper-sportu samostatný článek.
DeFi peněženka je kryptoměnová peněženka bez úschovy, která uživatelům umožňuje spravovat, ukládat a interagovat s…
Moderní kanceláře už dávno nejsou výhradně doménou velkých open-space prostor. Stále častěji se setkáváme s…
Parkování na letišti ve městě Linz nabízí široké spektrum možností a je navrženo tak, aby…
V dnešní době, kdy je pozornost zákazníků roztříštěná mezi desítky podnětů, je důležité využívat vizuální…
Barcelona, hlavní město Katalánska a jedno z nejvýznamnějších měst ve Španělsku, je známá svou bohatou…
Zažijte nezapomenutelný den v barcelonské zoo, kde na vás čeká více než 4 000 zvířat…