amp-web-push-widget button.amp-subscribe { display: inline-flex; align-items: center; border-radius: 5px; border: 0; box-sizing: border-box; margin: 0; padding: 10px 15px; cursor: pointer; outline: none; font-size: 15px; font-weight: 500; background: #4A90E2; margin-top: 7px; color: white; box-shadow: 0 1px 1px 0 rgba(0, 0, 0, 0.5); -webkit-tap-highlight-color: rgba(0, 0, 0, 0); } .amp-logo amp-img{width:190px} .amp-menu input{display:none;}.amp-menu li.menu-item-has-children ul{display:none;}.amp-menu li{position:relative;display:block;}.amp-menu > li a{display:block;} /* Inline styles */ ins.acss263b2{display:block;} .icon-widgets:before {content: "\e1bd";}.icon-search:before {content: "\e8b6";}.icon-shopping-cart:after {content: "\e8cc";}
Zatímco mnohé filantropické partnerství nemají dlouhé trvání, spojení Montblanc a UNICEF přetrvává již 13 úspěšných let. Společnosti se spojily v iniciativě Right to Write. Letos nese iniciativa název Passing on the Gift of Writing. Nová kolekce Montblanc přináší exkluzivní produktovou řadu, kterou předvedla v prestižní New York Library.
Jak se vyjádřil CEO společnosti Montblanc Nicolas Baretzky, iniciativa má i po mnoha letech určitý smysl. „Když víte o tom, že na světě je 59 milionů dětí, které nemají možnost naučit se psát, nebo že 92 milionů dětí přestane navštěvovat školu před dovršením 10. roku, je jasné, že stále je co dělat.“
Společnost vyrobila luxusní kolekci, v níž se nacházejí psací potřeby, hodinky, dámské i pánské šperky a kožené doplňky. Více než 10 milionů dolarů z prodeje kolekce věnuje na globální dětskou charitu. Peníze budou použity na rozvoj edukačních programů v rozvojových zemích, kde děti nemají možnost naučit se psát či navštěvovat školu.
Cena jednotlivých luxusních kousků se pohybuje od 200 € do 9.000 €, přičemž každý doplněk je originální a detailně vypracován. Jde o limitovanou edici, která byla vyrobena speciálně pro sbírku UNICEF. Z této charitativní spolupráce těží obě světové společnosti.
Kolekce obsahuje delikátní gravírované platinové pero s 3D efektem – jeho cena je 8.900 €. Nabízí i další gravírované pera z oceli, jak Doué Classique v hodnotě 925 €. Montblanc také vytvořil kožené batohy, kabelky i menší kožené doplňky. Vnitřek kožených doplňků je prošité modrou barvou, typickou pro UNICEF. Tuto barvu také lze nalézt i na dalších doplňcích, dámských i pánských špercích či luxusních rtech.
Partnerství, které se letos zaměřilo na projekty v Číně, Džibutsku a Brazílii, umožňuje UNICEF investovat prostředky do lepší budoucností dětí. UNICEF pomáhá vytvářet vhodné podmínky pro školní docházku a také poskytuje učební materiály a knihy, které pomáhají dětem učit se číst a psát.
Potenciální kupující tak mohou investovat peníze do luxusních a propracovaných doplňků, které vydrží roky, a zároveň podpoří ty, kteří nemají vůbec nic – ani právo na vzdělání. Kolekce Montblanc pro UNICEF je dostupná v buticích značky a také online na Montblanc.com.
V dnešní době, kdy je pozornost zákazníků roztříštěná mezi desítky podnětů, je důležité využívat vizuální…
Barcelona, hlavní město Katalánska a jedno z nejvýznamnějších měst ve Španělsku, je známá svou bohatou…
Zažijte nezapomenutelný den v barcelonské zoo, kde na vás čeká více než 4 000 zvířat…
Vydejte se na jedinečnou cestu do světa Antoniho Gaudího a objevte kouzlo Casa Milà, známé…
Pokud se nacházíte na letišti v Barceloně, oficiálně nazývaném Josep Tarradellas Barcelona-El Prat Airport, a…
Tričko Guess JAMEY Bílá barva, model: Z2BI09 J1314 Doručení i vrácení zdarma při objednávkách nad…