amp-web-push-widget button.amp-subscribe { display: inline-flex; align-items: center; border-radius: 5px; border: 0; box-sizing: border-box; margin: 0; padding: 10px 15px; cursor: pointer; outline: none; font-size: 15px; font-weight: 500; background: #4A90E2; margin-top: 7px; color: white; box-shadow: 0 1px 1px 0 rgba(0, 0, 0, 0.5); -webkit-tap-highlight-color: rgba(0, 0, 0, 0); } .amp-logo amp-img{width:190px} .amp-menu input{display:none;}.amp-menu li.menu-item-has-children ul{display:none;}.amp-menu li{position:relative;display:block;}.amp-menu > li a{display:block;} /* Inline styles */ ins.acss263b2{display:block;} .icon-widgets:before {content: "\e1bd";}.icon-search:before {content: "\e8b6";}.icon-shopping-cart:after {content: "\e8cc";}
Categories: Auto-moto

Porsche Mission E: více jak jen koncept sportovního elektromobilu!

Vítejte v budoucnosti! V budoucnosti, které vládne sportovní Porsche s výkonem 600 koňských sil. Má čtyři dveře, čtyři velké sedadla, pohon všech čtyř kol a z 0-100 km/h zrychluje za méně než 3,5 sekundy. To vše bez jediné kapky bezolovnatého benzínu.

Dojezd na baterie? Údajně až 500 kilometrů, přičemž nabití na 80% kapacity netrvá déle než 15 minut. Vskutku impozantní! Odborná veřejnost již nyní oceňuje novou 800-voltovou technologii dobíjení Porsche Turbo Charging System. Ta je několikanásobně efektivnější než ta, kterou využívají elektromobily Tesla.

Novinkou je také systém pro sledování očí řidiče. Ten dokáže zaznamenávat pohled řidiče a následně ovládat menu info-zábavního systému. Sci-fi pokračuje konceptem holografického displeje umístěném před sedadlem pasažéra. Ten slouží k zobrazování aplikací a jejich volbu. Mezi další zajímavosti nového sedanu od Porsche patří indukční nabíjení bez kabelů a zástrček.

Technologie bezdrátového nabíjení si přes ostatní koncepty razí cestu a hledá své místo na trhu. Její hromadné výroby bychom se měli dočkat již zanedlouho.

Jednodušší tvarování přední části auta dává vyniknout klasickému designu Porsche, který se má přiblížit k modelu 918 Spyder a závodním modelem Porsche. Váhu lithium-iontových baterií kompenzuje směs hliníku, různých druhů oceli a uhlíkových vláken v konstrukci automobilu. Mission E nepotřebuje tunel pro hnací hřídel na pohonu zadních kol. Tak je to i dobře, protože v kabině je oproti modelům, které se hromadně vyrábějí v současnosti, mnohem více místa.

Mission E je zatím jen konceptem, ale jedním dechem dodejme, že tím byl ještě nedávno i fantastický model 918 Spyder, který je dnes realitou. S tímto sportovním elektromobilem chce Porsche začít novou éru podobně jako s modelem 911 před padesáti lety. Porsche Mission E je vlastně více než jen koncept. Je to koncept, který lze realizovat. Na to, aby se dostal do výroby, bude automobilka potřebovat asi tři roky.

 

admin

Recent Posts

Jak fungují DeFi peněženky

DeFi peněženka je kryptoměnová peněženka bez úschovy, která uživatelům umožňuje spravovat, ukládat a interagovat s…

1 měsíc ago

Kancelářský nábytek pro malé prostory: Jak efektivně využít každý metr čtvereční

Moderní kanceláře už dávno nejsou výhradně doménou velkých open-space prostor. Stále častěji se setkáváme s…

1 měsíc ago

Parkování na letišti LINZ

Parkování na letišti ve městě Linz nabízí široké spektrum možností a je navrženo tak, aby…

2 měsíce ago

Reklamní áčko: Efektivní reklamní poutač, který zvyšuje návštěvnost i tržby

V dnešní době, kdy je pozornost zákazníků roztříštěná mezi desítky podnětů, je důležité využívat vizuální…

3 měsíce ago

Čím je Barcelona nejvíce známá?

Barcelona, hlavní město Katalánska a jedno z nejvýznamnějších měst ve Španělsku, je známá svou bohatou…

4 měsíce ago

Využijte možnosti 1denní vstupenky do barcelonské zoo

Zažijte nezapomenutelný den v barcelonské zoo, kde na vás čeká více než 4 000 zvířat…

4 měsíce ago