amp-web-push-widget button.amp-subscribe { display: inline-flex; align-items: center; border-radius: 5px; border: 0; box-sizing: border-box; margin: 0; padding: 10px 15px; cursor: pointer; outline: none; font-size: 15px; font-weight: 500; background: #4A90E2; margin-top: 7px; color: white; box-shadow: 0 1px 1px 0 rgba(0, 0, 0, 0.5); -webkit-tap-highlight-color: rgba(0, 0, 0, 0); } .amp-logo amp-img{width:190px} .amp-menu input{display:none;}.amp-menu li.menu-item-has-children ul{display:none;}.amp-menu li{position:relative;display:block;}.amp-menu > li a{display:block;} /* Inline styles */ ins.acss263b2{display:block;} .icon-widgets:before {content: "\e1bd";}.icon-search:before {content: "\e8b6";}.icon-shopping-cart:after {content: "\e8cc";}
Když Ford GT vyhrál v roce 2016 závod Le Mans, oprášil tím vítězství Fordu GT40 z roku 1966. Ford opět dokázal oživit svou pověst šampiona. Proč je však staré závodní vůz pro fanoušky stále atraktivní? Od vítězství GT40 v Le Mans uběhlo půl století! Existuje minimálně 5 důvodů proč tomu tak je.
Invaze Mustangů do Evropy: Ford Mustang ve své 6-té generaci
Ford v Le Mans nejenže vyhrál, ale dokázal porazit Ferrari. Celkově závodům dominoval a vyhrál s náskokem první, druhé a třetí místo. Ford GT40 pilotovali legendy jako Mario Andretti, Dan Gurney, A.J. Foyt, Bruce McLaren a jiný legendární jezdci, kteří dovedli GT40 k mnohým vítězstvím. Když máte nejlepší auto, je snazší přilákat nejlepší řidiče. Se svým výkonem nechával veškerou konkurenci za sebou. Neznamená to však, že ostatní závodní vozy nebyly dostatečně rychlé. Ford GT40 byl tak rychlý, že dosáhl 210 km/h. Na tehdejších pneumatikách!
Když Enzo Ferrari odmítl nabídku odprodeje své značky, se kterou za ním přišel Henry Ford II, začaly se dít velké věci. Šéf Fordu zaměřil veškeré své úsilí a zdroje na jedinou věc. Chtěl Ferrari porazit na trati. Když se ho vedoucí závodního týmu Carroll Shelby zeptal, s jakým rozpočtem může počítat, dostal od šéfa pouze suchou odpověď: „Jen porazte Ferrariho“.
Ford začal vyvíjet GT40 jako závodní vůz v roce 1964. Jejich silniční verze následovaly v téže době, kdy Lamborghini představil model Miura s motorem uprostřed. Celkově se stal GT40 vzorem pro všechny supersporty, které následovaly.
DeFi peněženka je kryptoměnová peněženka bez úschovy, která uživatelům umožňuje spravovat, ukládat a interagovat s…
Moderní kanceláře už dávno nejsou výhradně doménou velkých open-space prostor. Stále častěji se setkáváme s…
Parkování na letišti ve městě Linz nabízí široké spektrum možností a je navrženo tak, aby…
V dnešní době, kdy je pozornost zákazníků roztříštěná mezi desítky podnětů, je důležité využívat vizuální…
Barcelona, hlavní město Katalánska a jedno z nejvýznamnějších měst ve Španělsku, je známá svou bohatou…
Zažijte nezapomenutelný den v barcelonské zoo, kde na vás čeká více než 4 000 zvířat…