amp-web-push-widget button.amp-subscribe { display: inline-flex; align-items: center; border-radius: 5px; border: 0; box-sizing: border-box; margin: 0; padding: 10px 15px; cursor: pointer; outline: none; font-size: 15px; font-weight: 500; background: #4A90E2; margin-top: 7px; color: white; box-shadow: 0 1px 1px 0 rgba(0, 0, 0, 0.5); -webkit-tap-highlight-color: rgba(0, 0, 0, 0); } .amp-logo amp-img{width:190px} .amp-menu input{display:none;}.amp-menu li.menu-item-has-children ul{display:none;}.amp-menu li{position:relative;display:block;}.amp-menu > li a{display:block;} /* Inline styles */ ins.acss263b2{display:block;} .icon-widgets:before {content: "\e1bd";}.icon-search:before {content: "\e8b6";}.icon-shopping-cart:after {content: "\e8cc";}
Categories: LuxusTechnologie

Společnost Tag Heuer podepsala smlouvu Premier League

Švýcarský průkopník časomír TAG Heuer představil svou novou marketingovou strategii. Minulý týden značka uzavřela smlouvu s nejvyšší anglickou fotbalovou ligou Premier League. Fotbalové zápasy z ní se vysílají, dokonce až 185 zemích světa, díky čemuž je nejsledovanější ligou na světě.

Obě strany se dohodly na tříleté spolupráci, která podle portálu Bloomberg bude stát značku TAG Heuer asi 7,9 milionů dolarů. Připojí se tak k dalším sponzorům Nike a Electronic Arts. I když to pro hodinářskou značku není první vstup do světa fotbalu, protože je mecenášem německé Bundesligy i americké Major League Soccer, v případě Premier League to bude trochu jiné. Společnost TAG Heuer se stala prvním oficiálním dodavatelem časomíry a hodinek této ligové soutěže.

To znamená, že logo společnosti TAG Heuer uvidí fotbaloví fanoušci na stadionech i při televizorech na elektronických tabulích, které zobrazují čísla střídajících hráčů. Kromě toho se firma podílí i na vývoji inteligentních hodinek pro rozhodčí TAG Heuer Connected.

Tato událost se ve stejnou dobu odehrávala na dvou kontinentech. Zatímco v Londýně výkonný ředitel firmy TAG Heuer Rob Diver podepsal smlouvu s generálním ředitelem Premier League Richardem Mastersem a oba zveřejnili informaci o začátku vzájemné spolupráce, výkonný ředitel značky Jean-Claude Biver v hotelu Four Seasons v Hongkongu ochutnal švýcarský sýr od vlastní značky, který jsme my mohli ochutnat na Baselworldu. Poukázal na to, že anglický fotbal je v Asii stejně populární jako doma ve Velké Británii.

Budoucí sezóna Premier League už nebude závislá pouze na jednom sponzoru. Mělo by jich být sedm. Tři z nich jsou již známí a dalších brzy poznáme také.

 

admin

Recent Posts

Jak fungují DeFi peněženky

DeFi peněženka je kryptoměnová peněženka bez úschovy, která uživatelům umožňuje spravovat, ukládat a interagovat s…

1 měsíc ago

Kancelářský nábytek pro malé prostory: Jak efektivně využít každý metr čtvereční

Moderní kanceláře už dávno nejsou výhradně doménou velkých open-space prostor. Stále častěji se setkáváme s…

1 měsíc ago

Parkování na letišti LINZ

Parkování na letišti ve městě Linz nabízí široké spektrum možností a je navrženo tak, aby…

2 měsíce ago

Reklamní áčko: Efektivní reklamní poutač, který zvyšuje návštěvnost i tržby

V dnešní době, kdy je pozornost zákazníků roztříštěná mezi desítky podnětů, je důležité využívat vizuální…

3 měsíce ago

Čím je Barcelona nejvíce známá?

Barcelona, hlavní město Katalánska a jedno z nejvýznamnějších měst ve Španělsku, je známá svou bohatou…

4 měsíce ago

Využijte možnosti 1denní vstupenky do barcelonské zoo

Zažijte nezapomenutelný den v barcelonské zoo, kde na vás čeká více než 4 000 zvířat…

4 měsíce ago