Tom Dillon (prezident agentury BBDO) se drží teorie, že reklama je účinná tehdy, pokud dává zákazníkům odpovědi na problémy s výrobky. Zajímá vás, jaký účinek má reklama, která způsobuje problémy? Odpověď zní: dvojnásobný!
To se podařilo jisté moskevské reklamní agentuře Sarafan, která na obě boční strany 30 nákladních vozidel nalepila plakáty s ženskými prsy sevřenými v dlaních a bradavkami překrytými heslem: „Přitahují“. Za méně než 24 hodin nahlásili ruky zákona v Moskvě 517 dopravních nehod, při kterých se řidiči odvolávali na auto s prsy. Moskevská policie okamžitě kontaktovala zodpovědnou společnost. Poté co agentura plakáty odstranila, její mluvčí se za incident veřejně omluvil a zaručil, že společnost pokryje veškeré náklady, které byly způsobeny nešťastní marketingovým tahem.
Barcelona, hlavní město Katalánska a jedno z nejvýznamnějších měst ve Španělsku, je známá svou bohatou…
Zažijte nezapomenutelný den v barcelonské zoo, kde na vás čeká více než 4 000 zvířat…
Vydejte se na jedinečnou cestu do světa Antoniho Gaudího a objevte kouzlo Casa Milà, známé…
Pokud se nacházíte na letišti v Barceloně, oficiálně nazývaném Josep Tarradellas Barcelona-El Prat Airport, a…
Tričko Guess JAMEY Bílá barva, model: Z2BI09 J1314 Doručení i vrácení zdarma při objednávkách nad…
Vydejte se na nezapomenutelnou 1,5hodinovou projížďku Barcelonou na kole nebo elektrokole. Objevte ikonická místa, jako…