Od představení nové Škody Superb už uběhlo několik měsíců a nyní na řadu přichází hned po ceně druhý nejdůležitější faktor prodeje, a to marketing. Pokud vás za poslední období zaskočily virtuální videa se vznášející se pražskou televizní věží, můžete být klidní, nekrášlí Prahu, ale právě tato série videí s názvem Česká raketa odstartovala kampaň na propagaci třetí generace nové Škody Superb.
Interaktivní kampaň s názvem Travel in style, travel in space, je výsledkem práce agentury Mustard pod vedením Luboše Svobody. Cílem kampaně bylo spojit slovo space, které v angličtině znamená prostor i vesmír, s novým Superbem. Ten oplývá těmi nejnovějšími a nejlepšími technologiemi, které má skupina k dispozici a které ještě před pár lety vypadaly jako ze sci-fi filmu.
Pro tuto kampaň byla vytvořena speciální stránka, v níž na oběžnou dráhu Země odletí Žižkovská televizní věž jako raketa, která umožní zkoumat všechny technologické novinky použité v autě.
K prozaickému spotu se pro portál medojed vyjádřil i PR manažer škody Vítězslav Pelc:
„Na komunikaci vlajkové lodi se přímo nabízely prostředky související s tajemstvím vesmíru a kosmonautikou, jejichž využití nakonec vyústilo do střešního konceptu Nekonečný prostor pro váš styl. Slovem, nový model Superb je pro nás něco jako kosmická loď.“
Barcelona, hlavní město Katalánska a jedno z nejvýznamnějších měst ve Španělsku, je známá svou bohatou…
Zažijte nezapomenutelný den v barcelonské zoo, kde na vás čeká více než 4 000 zvířat…
Vydejte se na jedinečnou cestu do světa Antoniho Gaudího a objevte kouzlo Casa Milà, známé…
Pokud se nacházíte na letišti v Barceloně, oficiálně nazývaném Josep Tarradellas Barcelona-El Prat Airport, a…
Tričko Guess JAMEY Bílá barva, model: Z2BI09 J1314 Doručení i vrácení zdarma při objednávkách nad…
Vydejte se na nezapomenutelnou 1,5hodinovou projížďku Barcelonou na kole nebo elektrokole. Objevte ikonická místa, jako…