amp-web-push-widget button.amp-subscribe { display: inline-flex; align-items: center; border-radius: 5px; border: 0; box-sizing: border-box; margin: 0; padding: 10px 15px; cursor: pointer; outline: none; font-size: 15px; font-weight: 500; background: #4A90E2; margin-top: 7px; color: white; box-shadow: 0 1px 1px 0 rgba(0, 0, 0, 0.5); -webkit-tap-highlight-color: rgba(0, 0, 0, 0); } .amp-logo amp-img{width:190px} .amp-menu input{display:none;}.amp-menu li.menu-item-has-children ul{display:none;}.amp-menu li{position:relative;display:block;}.amp-menu > li a{display:block;} /* Inline styles */ ins.acss263b2{display:block;} .icon-widgets:before {content: "\e1bd";}.icon-search:before {content: "\e8b6";}.icon-shopping-cart:after {content: "\e8cc";}
Amatérský závodníci se mohou těšit na nový závodní speciál od Audi. Divize Audi Sport GmbH totiž oznámila nové Audi R8 LMS GT4.
Tento nový model Le Mans (LMS) byl poprvé představen v New Yorku dne 11. dubna. Byl navržen a zkonstruován tak, aby splňoval výkonnostní parametry, které byly poprvé zavedeny v soutěži GT4 European Series. Jde o kolekci soutěží konajících se od roku 2007 určených pro amatérské závodníky.
Audi R8 LMS GT4 s pohonem zadních kol je založeno na Audi R8 Coupe se kterým sdílí až 60% svých komponentů. Šasi Audi Space Frame (ASF) obklopuje lehká, z hliníkových a kompozitních materiálů vyrobená karoserie. Jako pohonná jednotka slouží V-10 motor s objemem 5,2 litru, který dokáže generovat až 495 koní a 560 Nm točivého momentu. O přesné řazení se stará sedmistupňová převodovka s dvojitou spojkou (s lopatkovými řadiči). Maximální rychlost činí 250 km/h. a zrychlení z nuly na 100 km/h. za méně než 4 sekundy.
K dosažení prvotřídní bezpečnosti bylo integrováno několik ochranných prvků. Pilota chrání ocelová bezpečnostní klec (připevněna k podvozku vozidla na šesti místech), bezpečnostní sítě, nárazová pěna vyplňující dveře či bezpečnostní sedadla PS3 se šest bodovými bezpečnostními pásy a hasicí systém.
Kokpit byl navržen způsobem, aby byla zajištěna dokonalá interakce mezi řidičem a automobilem. Většina ovládacích prvků se přesunula na volant, přičemž středový displej obsahuje pouze relevantní ukazatele o výkonnosti.
Kupé GT4 nahrazuje Audi R8 LMS GT3 (představené v roce 2009) a model RS LMS z minulého roku, který byl určen pro závodní kategorie GT3 a TCR. Série GT4 rozšiřuje své celosvětové působení na Austrálii, Asii a Severní Ameriku. Audi R8 LMS GT4 bude možné poprvé vidět na akci Nürburgring 24 Hours, která se bude konat od 25. do 28. května.
Přestože nikdo neví, za jakou částku se bude Audi R8 LMS GT4 prodávat, odhadovaná cena je od 200 000 do 250 000 USD. První vozy budou k dispozici v průběhu tohoto roku.
DeFi peněženka je kryptoměnová peněženka bez úschovy, která uživatelům umožňuje spravovat, ukládat a interagovat s…
Moderní kanceláře už dávno nejsou výhradně doménou velkých open-space prostor. Stále častěji se setkáváme s…
Parkování na letišti ve městě Linz nabízí široké spektrum možností a je navrženo tak, aby…
V dnešní době, kdy je pozornost zákazníků roztříštěná mezi desítky podnětů, je důležité využívat vizuální…
Barcelona, hlavní město Katalánska a jedno z nejvýznamnějších měst ve Španělsku, je známá svou bohatou…
Zažijte nezapomenutelný den v barcelonské zoo, kde na vás čeká více než 4 000 zvířat…