amp-web-push-widget button.amp-subscribe { display: inline-flex; align-items: center; border-radius: 5px; border: 0; box-sizing: border-box; margin: 0; padding: 10px 15px; cursor: pointer; outline: none; font-size: 15px; font-weight: 500; background: #4A90E2; margin-top: 7px; color: white; box-shadow: 0 1px 1px 0 rgba(0, 0, 0, 0.5); -webkit-tap-highlight-color: rgba(0, 0, 0, 0); } .amp-logo amp-img{width:190px} .amp-menu input{display:none;}.amp-menu li.menu-item-has-children ul{display:none;}.amp-menu li{position:relative;display:block;}.amp-menu > li a{display:block;} /* Inline styles */ ins.acss263b2{display:block;} .icon-widgets:before {content: "\e1bd";}.icon-search:before {content: "\e8b6";}.icon-shopping-cart:after {content: "\e8cc";}
17letá začínající modelka a herečka Lily-Rose Depp před pár týdny informovala svých instagramových fanoušků o tom, že se stala tváří nové vůně z dílny Chanel. Spolu s oslavnou zprávou zveřejnila fotografii, na níž líbá velký flakón parfému Chanel N ° 5 L’Eau. Postupně přibyly další záběry upozorňující na kampaň a před několika dny nakonec zveřejnila první oficiální snímek.
Autorem fotografie je francouzský fotograf Karim Sedli, jehož práce byly zveřejněny v prestižních magazínech jako Vouge Paris, britský a americký Vogue či W Magazine. Pro své reklamní kampaně ho získali módní domy Balmain, Dior, Jil Sander, Givenchy, Isabel Marant a nyní i legendární Chanel. Karim Sedli klade důraz na minimalistickou estetiku a tento přístup uplatnil iv kampani na Chanel N ° 5 L’Eau. V centru pozornosti je prázdný flakón s ikonickým tvarem, ve kterém se rýsuje tvář modelky.
Uvedení vůně Chanel N ° 5 L’Eau je plánováno na podzim tohoto roku. Kampaň je cílená na mladší zákaznice patřící do generace millennials (narozené mezi lety 1977 až 2000). Autor nové verze Chanelu, Olivier Polge, v ní zachoval ideu originální N ° 5 a přidal modernějšího ducha. Jako první nechává rozvinout citrusové tóny mandarinky, citronu a pomeranče, esenci z květu neroli a aldehydy. Potom nositelka ucítí srdce L’Eau v podobě růže, ylang – ylang a jasmínu a v závěrečné fázi se objeví vůně cedru a bílého pižma. Parfém, který vytvářel od roku 2013, bude dostupný jako 50- a 100-mililitrové balení.
DeFi peněženka je kryptoměnová peněženka bez úschovy, která uživatelům umožňuje spravovat, ukládat a interagovat s…
Moderní kanceláře už dávno nejsou výhradně doménou velkých open-space prostor. Stále častěji se setkáváme s…
Parkování na letišti ve městě Linz nabízí široké spektrum možností a je navrženo tak, aby…
V dnešní době, kdy je pozornost zákazníků roztříštěná mezi desítky podnětů, je důležité využívat vizuální…
Barcelona, hlavní město Katalánska a jedno z nejvýznamnějších měst ve Španělsku, je známá svou bohatou…
Zažijte nezapomenutelný den v barcelonské zoo, kde na vás čeká více než 4 000 zvířat…