amp-web-push-widget button.amp-subscribe { display: inline-flex; align-items: center; border-radius: 5px; border: 0; box-sizing: border-box; margin: 0; padding: 10px 15px; cursor: pointer; outline: none; font-size: 15px; font-weight: 500; background: #4A90E2; margin-top: 7px; color: white; box-shadow: 0 1px 1px 0 rgba(0, 0, 0, 0.5); -webkit-tap-highlight-color: rgba(0, 0, 0, 0); } .amp-logo amp-img{width:190px} .amp-menu input{display:none;}.amp-menu li.menu-item-has-children ul{display:none;}.amp-menu li{position:relative;display:block;}.amp-menu > li a{display:block;} /* Inline styles */ ins.acss263b2{display:block;} .icon-widgets:before {content: "\e1bd";}.icon-search:before {content: "\e8b6";}.icon-shopping-cart:after {content: "\e8cc";}
Být dobře finančně ohodnocený – potom touží každý jeden zaměstnanec. Mnohé slovenské, ale i zahraniční firmy, které mají na Slovensku pobočky svým zaměstnancům nedají vydělat a co je ještě horší, zaměstnancům, kteří pocházejí ze země původy firmy, platí více než Slovákům. Je to diskriminace, ale co může udělat obyčejný řadový zaměstnanec pro to, aby mu zaměstnavatel přidal?
Nemůže udělat téměř nic a právě kvůli takové situaci ztrácí motivaci pracovat ve firmě a začíná uvažovat, že firmu opustí a najde si nové pracovní místo. Je ale nutné, aby toto zaměstnavatelé riskovali, když dobře vědí, jaká je situace na trhu? Přestože nezaměstnanost klesá, stále nemá kdo pracovat na některých pracovních pozicích. Například takový počet vědeckých pracovníků, kteří perfektně ovládají laboratorní váhy, je velmi málo. Kdo bude tedy tuto práci dělat za ně? Firmy by si měli vychovávat nové zaměstnance prostřednictvím duálního vzdělávání.
Nynější střední generace zde nebude věčně a to by si měli uvědomit i zaměstnavatelé. Když tato generace odejde, hrozí, že nebude mít kdo pro ně pracovat, což samozřejmě může ohrozit zisky a celkovou existenci firmy. Snažte se proto zaměstnance motivovat. Soustřeďte se na to, aby měli dobré pracovní prostředí, aby jim nic nechybělo a hlavně aby neživořili. Dobrý zaměstnanec = úspěch firmy. Na to byste měli myslet a dělat vše, aby vaši zaměstnanci nebyli demotivovaní. Když třeba, investujte do lepších obchodních vah a kupte zaměstnancům nové pracovní oděvy.
Zaměstnanec by měl být pro majitele podniku prioritou číslo jedna. Doufejme, že se do budoucna mentalita zaměstnavatelů změní k lepšímu, aby zaměstnanci nemuseli pendlovat mezi více firmami a zůstali jen u jedné, v tomto případě u vás. Když se něco pokazí, zaměstnance vyslechněte. Když se nedejbože porouchá služební auto nebo stroj ve skladu a zaměstnanec od vás bude požadovat přímočarý pohon, pomocí kterého pokažený stroj zvedne, snažte se mu vyhovět. V první řadě si uvědomte, že jde o dobro vaší firmy.
DeFi peněženka je kryptoměnová peněženka bez úschovy, která uživatelům umožňuje spravovat, ukládat a interagovat s…
Moderní kanceláře už dávno nejsou výhradně doménou velkých open-space prostor. Stále častěji se setkáváme s…
Parkování na letišti ve městě Linz nabízí široké spektrum možností a je navrženo tak, aby…
V dnešní době, kdy je pozornost zákazníků roztříštěná mezi desítky podnětů, je důležité využívat vizuální…
Barcelona, hlavní město Katalánska a jedno z nejvýznamnějších měst ve Španělsku, je známá svou bohatou…
Zažijte nezapomenutelný den v barcelonské zoo, kde na vás čeká více než 4 000 zvířat…