amp-web-push-widget button.amp-subscribe { display: inline-flex; align-items: center; border-radius: 5px; border: 0; box-sizing: border-box; margin: 0; padding: 10px 15px; cursor: pointer; outline: none; font-size: 15px; font-weight: 500; background: #4A90E2; margin-top: 7px; color: white; box-shadow: 0 1px 1px 0 rgba(0, 0, 0, 0.5); -webkit-tap-highlight-color: rgba(0, 0, 0, 0); } .amp-logo amp-img{width:190px} .amp-menu input{display:none;}.amp-menu li.menu-item-has-children ul{display:none;}.amp-menu li{position:relative;display:block;}.amp-menu > li a{display:block;} /* Inline styles */ ins.acss263b2{display:block;} .icon-widgets:before {content: "\e1bd";}.icon-search:before {content: "\e8b6";}.icon-shopping-cart:after {content: "\e8cc";}
Categories: Zajímavosti

DEMOTIVACE ZAMĚSTNANCŮ OHROŽUJE FUNGOVÁNÍ CELÉHO PODNIKU

Být dobře finančně ohodnocený – potom touží každý jeden zaměstnanec. Mnohé slovenské, ale i zahraniční firmy, které mají na Slovensku pobočky svým zaměstnancům nedají vydělat a co je ještě horší, zaměstnancům, kteří pocházejí ze země původy firmy, platí více než Slovákům. Je to diskriminace, ale co může udělat obyčejný řadový zaměstnanec pro to, aby mu zaměstnavatel přidal?

Počet nezaměstnaných sice klesá, ale i tak nemá kdo pracovat

Nemůže udělat téměř nic a právě kvůli takové situaci ztrácí motivaci pracovat ve firmě a začíná uvažovat, že firmu opustí a najde si nové pracovní místo. Je ale nutné, aby toto zaměstnavatelé riskovali, když dobře vědí, jaká je situace na trhu? Přestože nezaměstnanost klesá, stále nemá kdo pracovat na některých pracovních pozicích. Například takový počet vědeckých pracovníků, kteří perfektně ovládají laboratorní váhy, je velmi málo. Kdo bude tedy tuto práci dělat za ně? Firmy by si měli vychovávat nové zaměstnance prostřednictvím duálního vzdělávání.

Zaměstnavatelé by měli být na pozoru

Nynější střední generace zde nebude věčně a to by si měli uvědomit i zaměstnavatelé. Když tato generace odejde, hrozí, že nebude mít kdo pro ně pracovat, což samozřejmě může ohrozit zisky a celkovou existenci firmy. Snažte se proto zaměstnance motivovat. Soustřeďte se na to, aby měli dobré pracovní prostředí, aby jim nic nechybělo a hlavně aby neživořili. Dobrý zaměstnanec = úspěch firmy. Na to byste měli myslet a dělat vše, aby vaši zaměstnanci nebyli demotivovaní. Když třeba, investujte do lepších obchodních vah a kupte zaměstnancům nové pracovní oděvy.

Náš zaměstnanec, náš pán

Zaměstnanec by měl být pro majitele podniku prioritou číslo jedna. Doufejme, že se do budoucna mentalita zaměstnavatelů změní k lepšímu, aby zaměstnanci nemuseli pendlovat mezi více firmami a zůstali jen u jedné, v tomto případě u vás. Když se něco pokazí, zaměstnance vyslechněte. Když se nedejbože porouchá služební auto nebo stroj ve skladu a zaměstnanec od vás bude požadovat přímočarý pohon, pomocí kterého pokažený stroj zvedne, snažte se mu vyhovět. V první řadě si uvědomte, že jde o dobro vaší firmy.

admin

Recent Posts

Nejlevnější parkování na letišti Vídeň – MAZUR Parkplatz

Na letišti Vídeň máte možnost zaparkovat své vozidlo s největší výhodností právě na parkovišti Mazur.…

2 měsíce ago

Jak efektivně vyhledávat letenky přes Skyscanner

Mnohdy vysoká cena letenek bývá tou největší překážkou pro naše cestování. Abyste však na svém…

2 měsíce ago

Zalando Lounge – značkové oblečení se slevou až 75 %

Značkové oblečení, boty a vybavení domácnosti jsou na Zalando Lounge  až o 75 % nižší…

2 měsíce ago

Jak fungují DeFi peněženky

DeFi peněženka je kryptoměnová peněženka bez úschovy, která uživatelům umožňuje spravovat, ukládat a interagovat s…

3 měsíce ago

Kancelářský nábytek pro malé prostory: Jak efektivně využít každý metr čtvereční

Moderní kanceláře už dávno nejsou výhradně doménou velkých open-space prostor. Stále častěji se setkáváme s…

3 měsíce ago

Parkování na letišti LINZ

Parkování na letišti ve městě Linz nabízí široké spektrum možností a je navrženo tak, aby…

3 měsíce ago