Trošku nepříjemná zpráva pro společnost Beats by Dre, která ještě před začátkem fotbalového mistrovství světa v Brazílli představila za pomoci nejlepších fotbalistů světa svůj nový produkt.
I přesto, že společnost Beats není oficiálním partnerem FIFA 2014, můžeme s určitostí říci, že kampaň s názvem The Game Before the Game je tou nejemotivnější a nejkreativnější reklamou jakou kdy společnost představila. Přiblížila příchod fotbalového svátku, na který nadšenci čekaly dlouhé 4 roky a spolu s nim i předzápasové rituály Neaymara Jr., Bacary Sagna a Josmera Altidore.
Celá kampaň vyvolala takovou vlnu mánie, že se postarala nejen o růst tržeb z prodeje, ale také o zvýšený výskyt sluchátek na hlavách hráčů šampionátu. Společnost SONY, která s FIFA má licenci o oficiálním partnerství této akce rozzlobilo až tak, že požádala asociaci, aby vydala zákaz nošení jakýchkoli konkurenčních sluchátek. Zákaz se týká výhradně hráčů, kteří nemají dovoleno nosit sluchátka Beats by Dre uvnitř stadionů a na mediálních událostech. Sony Corp. dokonce poslala zdarma každému hráči šampionátu sadu sluchátek.
Barcelona, hlavní město Katalánska a jedno z nejvýznamnějších měst ve Španělsku, je známá svou bohatou…
Zažijte nezapomenutelný den v barcelonské zoo, kde na vás čeká více než 4 000 zvířat…
Vydejte se na jedinečnou cestu do světa Antoniho Gaudího a objevte kouzlo Casa Milà, známé…
Pokud se nacházíte na letišti v Barceloně, oficiálně nazývaném Josep Tarradellas Barcelona-El Prat Airport, a…
Tričko Guess JAMEY Bílá barva, model: Z2BI09 J1314 Doručení i vrácení zdarma při objednávkách nad…
Vydejte se na nezapomenutelnou 1,5hodinovou projížďku Barcelonou na kole nebo elektrokole. Objevte ikonická místa, jako…