amp-web-push-widget button.amp-subscribe { display: inline-flex; align-items: center; border-radius: 5px; border: 0; box-sizing: border-box; margin: 0; padding: 10px 15px; cursor: pointer; outline: none; font-size: 15px; font-weight: 500; background: #4A90E2; margin-top: 7px; color: white; box-shadow: 0 1px 1px 0 rgba(0, 0, 0, 0.5); -webkit-tap-highlight-color: rgba(0, 0, 0, 0); } .amp-logo amp-img{width:190px} .amp-menu input{display:none;}.amp-menu li.menu-item-has-children ul{display:none;}.amp-menu li{position:relative;display:block;}.amp-menu > li a{display:block;} /* Inline styles */ ins.acss263b2{display:block;} .icon-widgets:before {content: "\e1bd";}.icon-search:before {content: "\e8b6";}.icon-shopping-cart:after {content: "\e8cc";}
Firma Girard-Perregaux oslavila na březnovém švýcarském veletrhu Baselworld 225. výročí. Na veletrhu představila některé nové modely, které stojí za pozornost.
Oficiálně byl představený model hodinek Laureato, famózní byl i model s tourbilionem La Esmeralda a chvilku slávy si užil i cestovatelský časoměřič 1966 Dual Time. Určitě jste si všimli, že se veletrh nesl ve znamení návratů.
Proto i vznikla kolekce Competizione, byla inspirovaná závody automobilů před šedesáti roky. Tvoří ji modely Circuito a Stradale. Gerard-Perregaux byl jedničkou v 50. a 60. letech minulého století co se týká závodních chronografů. Byla to jejich zlatá éra, což již dnes neplatí. Nová série hlavně rozrostla co se týká velikosti. Dostala 42 mm kabát.
Modely Circuito a Stradale jsou v podstatě stejné. Stejné rozměry, strojky, jen se liší v použitých materiálech. Stradale je vyrobený z ušlechtilé oceli ve dvou barevném provedení ciferníku (stříbrný a černý). Circuito je modernější, vyrobený z uhlíkovo-titanového kompozitu a otevřeným ciferníkem. Konzervativnější model Stradale míří na zákazníky z řad sportovně založených manažerů.
Chronograf je trojterčíkový. Datumovka je umístěná mezi indexy čtvrté a páté hodiny. Hodinky pohání samo-natahovací kalibr GP03300. Frekvence setrvačníku je 28800 vúh. Hodinky jsou zakončeny ocelovým náramkem a nebo hnědým řemínkem z kůže aligátora.
Verze Circuito je čtyřikrát lehčí než titán a osmkrát lehčí než ocel. Ciferník je prořezaný a vypadá jak chladič závodního automobilu. Řemínek je černý s tkaným vrchem. Oproti modelu Stradale byl vypuštěný chronometr. Místo něj je stupnice rozdělená na 1/25 – sekundové dílky.
Obě novinky se již prodávají. Model Stradale je za 240 000 Kč v kombinaci s koženým řemínkem. Dražší model Girard-Perregaux Competizione Circuito je za 330 000 Kč.
DeFi peněženka je kryptoměnová peněženka bez úschovy, která uživatelům umožňuje spravovat, ukládat a interagovat s…
Moderní kanceláře už dávno nejsou výhradně doménou velkých open-space prostor. Stále častěji se setkáváme s…
Parkování na letišti ve městě Linz nabízí široké spektrum možností a je navrženo tak, aby…
V dnešní době, kdy je pozornost zákazníků roztříštěná mezi desítky podnětů, je důležité využívat vizuální…
Barcelona, hlavní město Katalánska a jedno z nejvýznamnějších měst ve Španělsku, je známá svou bohatou…
Zažijte nezapomenutelný den v barcelonské zoo, kde na vás čeká více než 4 000 zvířat…