amp-web-push-widget button.amp-subscribe { display: inline-flex; align-items: center; border-radius: 5px; border: 0; box-sizing: border-box; margin: 0; padding: 10px 15px; cursor: pointer; outline: none; font-size: 15px; font-weight: 500; background: #4A90E2; margin-top: 7px; color: white; box-shadow: 0 1px 1px 0 rgba(0, 0, 0, 0.5); -webkit-tap-highlight-color: rgba(0, 0, 0, 0); } .amp-logo amp-img{width:190px} .amp-menu input{display:none;}.amp-menu li.menu-item-has-children ul{display:none;}.amp-menu li{position:relative;display:block;}.amp-menu > li a{display:block;} /* Inline styles */ span.acssf62a8{font-weight:400;}ins.acss263b2{display:block;} .icon-widgets:before {content: "\e1bd";}.icon-search:before {content: "\e8b6";}.icon-shopping-cart:after {content: "\e8cc";}
Categories: Auto-moto

Hippie mikrobus: Legenda se vrátí krásnější a modernější

Byl symbolem cestování a svobodného života. Kempingový Volkswagen v 60. letech minulého století oblíbili nejen rekreanti, ale také „děti květin“, které s nimi cestovali Amerikou křížem krážem. Německá automobilka ohlásila, že legendu vrátí zpět do hry. A bude elektrická.

Minibus začal Volkswagen vyrábět v roce 1950 a dostal označení VW Type 2, byl to totiž druhý model automobilky po oblíbeném „brouku“. A stal se stejnou legendou! Do roku 1979, kdy skončila jeho výroba, vzniklo několik variant mikrobusu – od klasických dodávek, náklaďáků, mikrobusů až po speciální kempingové modely s miniobývákem a kuchyňkou uvnitř. Tento zastaralý, ale velmi oblíbený model Volkswagen vyráběl v Brazílii ještě do roku 2013.

Majitelé se dodnes o své staré minibusy pěkně starají a sběratelé za ně platí přehnané částky. Design tohoto autíčka totiž opravdu chytí za srdce a každému, kdo má alespoň trochu dobrodružnější náturu, se musí líbit. Právě na tom chce Volkswagen stavět a ohlásil návrat minibusu, který naváže na tradici, ale bude to úplně jiné auto, prošpikované nejmodernějšími technologiemi.

Koncept I.D. Buzz, který nedávno představila, ukazuje, co bude nový minibus nabízet. Základem je čistě elektrický pohon a autonomní řízení – tedy pokud řidič bude chtít, může svou práci naplno odevzdat robotické technice ukryté pod kapotou. O takových drobnostech, že auto samo rozpozná, který z majitelů právě řídí, a přizpůsobí se tomu, nebo že všechno bude propojené s všemožnými navigacemi a komunikačními systémy, se netřeba ani velmi rozepisovat.
Volkswagen slibuje, že model uvede na trh v roce 2022, a cena se odhaduje na 45 000 eur. 

natka

Recent Posts

Jak fungují DeFi peněženky

DeFi peněženka je kryptoměnová peněženka bez úschovy, která uživatelům umožňuje spravovat, ukládat a interagovat s…

1 měsíc ago

Kancelářský nábytek pro malé prostory: Jak efektivně využít každý metr čtvereční

Moderní kanceláře už dávno nejsou výhradně doménou velkých open-space prostor. Stále častěji se setkáváme s…

1 měsíc ago

Parkování na letišti LINZ

Parkování na letišti ve městě Linz nabízí široké spektrum možností a je navrženo tak, aby…

2 měsíce ago

Reklamní áčko: Efektivní reklamní poutač, který zvyšuje návštěvnost i tržby

V dnešní době, kdy je pozornost zákazníků roztříštěná mezi desítky podnětů, je důležité využívat vizuální…

3 měsíce ago

Čím je Barcelona nejvíce známá?

Barcelona, hlavní město Katalánska a jedno z nejvýznamnějších měst ve Španělsku, je známá svou bohatou…

4 měsíce ago

Využijte možnosti 1denní vstupenky do barcelonské zoo

Zažijte nezapomenutelný den v barcelonské zoo, kde na vás čeká více než 4 000 zvířat…

4 měsíce ago