amp-web-push-widget button.amp-subscribe { display: inline-flex; align-items: center; border-radius: 5px; border: 0; box-sizing: border-box; margin: 0; padding: 10px 15px; cursor: pointer; outline: none; font-size: 15px; font-weight: 500; background: #4A90E2; margin-top: 7px; color: white; box-shadow: 0 1px 1px 0 rgba(0, 0, 0, 0.5); -webkit-tap-highlight-color: rgba(0, 0, 0, 0); } .amp-logo amp-img{width:190px} .amp-menu input{display:none;}.amp-menu li.menu-item-has-children ul{display:none;}.amp-menu li{position:relative;display:block;}.amp-menu > li a{display:block;} /* Inline styles */ ins.acss263b2{display:block;} .icon-widgets:before {content: "\e1bd";}.icon-search:before {content: "\e8b6";}.icon-shopping-cart:after {content: "\e8cc";}
Categories: Auto-motoTechnologie

Lamborghini a SUV? Proč ne?!

Společnost Lamborghini se ve vývoji nových vozů bude snažit nejbližších letech najít nový směr. Tímto směrem je koncept Lamborghini Urus, vytvářející kombinaci toho nejlepšího z dosavadních luxusních super-sportovních vozů a SUV. Tím vzniká zajímavý off – road, který však neztrácí ani jen trochu dravosti, patřící do rodiny vozidel Lamborghini.

Koncept poprvé spatřil světlo světa v roce 2012, ale mnohé podrobnosti zůstaly až do dnes zahaleno rouškou tajemství.

Zajímavostí zůstává upravený skelet, díky kterému by měl být Urus nejlehčím SUV v této kategorii na trhu. Vozidlo je vysoké jen 1,66 m.

V těchto dnech se italská vláda snaží přesunout výrobu Lamborghini zpět do Itálie nabízením finančních pobídek, díky nimž mohla firma postavit novou továrnu pro 500 zaměstnanců. Základem firmy bude právě koncept Lamborghini Urus.

Jelikož firma patří pod koncern Volkswagen, vlastnící silné evropské automobilky, překvapení je, že vozidlo bude složené z několika dalších typů vozidel. Tak například platforma bude z Porsche Cayenne a motor, konkrétně přeplňovaný osmiválec o objemu 4,0 litru, od Audi. Tento motor bude do vozidla dosazen z důvodu dosažení nízkých emisí motoru. Původně se přemýšlelo o desetiválcovém  motoru.

Jelikož Volkswagen vyrábí vozidla a součástky i v Bratislavě, existovala možnost, že velká část vozidla by byla vyrobena právě zde. Jistý čas se smýšlelo i o výrobě celého vozidla na Slovensku. Nakonec se budou pro toto vozidlo na Slovensku vyrábět jen podvozkové platformy. Zbytek bude vyroben v Sant’Agata Bolognese.

Cena vozu se pohybuje okolo 180 000 eur. Vedení firmy očekává, že se bude vyrábět 3000 kusů ročně. Prvních sériových kusů se dočkáme až v roce 2017.

 

admin

Recent Posts

Nejlevnější parkování na letišti Vídeň – MAZUR Parkplatz

Na letišti Vídeň máte možnost zaparkovat své vozidlo s největší výhodností právě na parkovišti Mazur.…

2 měsíce ago

Jak efektivně vyhledávat letenky přes Skyscanner

Mnohdy vysoká cena letenek bývá tou největší překážkou pro naše cestování. Abyste však na svém…

2 měsíce ago

Zalando Lounge – značkové oblečení se slevou až 75 %

Značkové oblečení, boty a vybavení domácnosti jsou na Zalando Lounge  až o 75 % nižší…

2 měsíce ago

Jak fungují DeFi peněženky

DeFi peněženka je kryptoměnová peněženka bez úschovy, která uživatelům umožňuje spravovat, ukládat a interagovat s…

3 měsíce ago

Kancelářský nábytek pro malé prostory: Jak efektivně využít každý metr čtvereční

Moderní kanceláře už dávno nejsou výhradně doménou velkých open-space prostor. Stále častěji se setkáváme s…

3 měsíce ago

Parkování na letišti LINZ

Parkování na letišti ve městě Linz nabízí široké spektrum možností a je navrženo tak, aby…

3 měsíce ago