amp-web-push-widget button.amp-subscribe { display: inline-flex; align-items: center; border-radius: 5px; border: 0; box-sizing: border-box; margin: 0; padding: 10px 15px; cursor: pointer; outline: none; font-size: 15px; font-weight: 500; background: #4A90E2; margin-top: 7px; color: white; box-shadow: 0 1px 1px 0 rgba(0, 0, 0, 0.5); -webkit-tap-highlight-color: rgba(0, 0, 0, 0); } .amp-logo amp-img{width:190px} .amp-menu input{display:none;}.amp-menu li.menu-item-has-children ul{display:none;}.amp-menu li{position:relative;display:block;}.amp-menu > li a{display:block;} /* Inline styles */ ins.acss263b2{display:block;} .icon-widgets:before {content: "\e1bd";}.icon-search:before {content: "\e8b6";}.icon-shopping-cart:after {content: "\e8cc";}
McLaren odhalil budoucnost monopostů F1. Přišel s futuristickým konceptem monopostu MP4-X, pro který je charakteristická vysoká rychlost, vzrušení a vysoký výkon.
Na pohon budou sloužit hybridní technologie a novinkou budou uzavřeny kokpity pro zvýšenou bezpečnost pilotů.
Namísto tradičního volantu se bude monopost ovládat signály z mozku pilota pomocí hologramů. Tato odvážná technologie se sice dá použít v praxi, i když je nová a stále se vyvíjí. Piloti nebudou muset vůbec používat fyzickou sílu a monopost budou moci ovládat pouze pomocí gest nebo holografické přístrojové desky v kokpitu.
Vědci už dokázali, že mozkové vlny mohou řídit letadla pomocí softwaru BCI. Umožňují to výkonné přístroje EEG pro měření mozkových vln pilota a na míru vyrobený software s pokročilým algoritmem, který přeměňuje mozkové signály na příkazy.
Na křídlech karoserie MP4-X budou namontovány elektrody, které budou neustále kontrolovat odpor vzduchu a dráhu letadla usměrňovat tak, aby byl odpor vzduchu co nejnižší. Snímače pneumatik, které se používají již dnes, budou varovat před potenciálním opotřebením. Riziko nebezpečných prasklin a delaminace se tak sníží na minimum. Nasávání vzduchu bude navrženo podle nejnovějších poznatků a ochranný kryt bude pilota chránit před smrtelnými poraněními hlavy. Téměř každý konstrukční prvek bude mít své opodstatnění a spolu s jinými prvky bude tvořit vizuálně ohromující a technologicky moderní vozidlo
Formule 1 je prestižní a kultovní záležitostí s velkým předpokladem, že si tento svůj image zachová i v budoucnosti. Závodní obleky budou týmem zprostředkovávat biologické informace v reálném čase. Solární články budou zásobovat energií palubní systémy. Mohly by také krátkodobě zvýšit výkon vozidla.
Podvozek vozu bude vyroben z takových materiálů, které se při poškození dokáží transformovat zpět do původního tvaru. MP4-X by také měl nabídnout lepší zpětnou vazbu inženýrům, aby rychleji porozuměli aktuálním problémům. Standardní samolepky mají nahradit billboardy s reklamou určenou pro konkrétní diváky. V období digitálního věku by to už mělo být naprostou samozřejmostí.
Díky rozšířeným displejům bude možné „vidět skrz zdi“. Maurizio Arrivabene z Ferrari řekl, že jeho tým nabídl svou vizi ještě v roce 2015. Snažil se tím vyprovokovat konkurenty k činu, což se mu i podařilo. F1 vyjednává o změnách technických předpisů na rok 2017. Stáj McLaren by takovou změnu uvítala, protože v hodnocení konstruktérů získala pouze 27 bodů, zatímco Mercedes si odnesl neuvěřitelných 676 vítězství.
DeFi peněženka je kryptoměnová peněženka bez úschovy, která uživatelům umožňuje spravovat, ukládat a interagovat s…
Moderní kanceláře už dávno nejsou výhradně doménou velkých open-space prostor. Stále častěji se setkáváme s…
Parkování na letišti ve městě Linz nabízí široké spektrum možností a je navrženo tak, aby…
V dnešní době, kdy je pozornost zákazníků roztříštěná mezi desítky podnětů, je důležité využívat vizuální…
Barcelona, hlavní město Katalánska a jedno z nejvýznamnějších měst ve Španělsku, je známá svou bohatou…
Zažijte nezapomenutelný den v barcelonské zoo, kde na vás čeká více než 4 000 zvířat…