amp-web-push-widget button.amp-subscribe { display: inline-flex; align-items: center; border-radius: 5px; border: 0; box-sizing: border-box; margin: 0; padding: 10px 15px; cursor: pointer; outline: none; font-size: 15px; font-weight: 500; background: #4A90E2; margin-top: 7px; color: white; box-shadow: 0 1px 1px 0 rgba(0, 0, 0, 0.5); -webkit-tap-highlight-color: rgba(0, 0, 0, 0); } .amp-logo amp-img{width:190px} .amp-menu input{display:none;}.amp-menu li.menu-item-has-children ul{display:none;}.amp-menu li{position:relative;display:block;}.amp-menu > li a{display:block;} /* Inline styles */ ins.acss263b2{display:block;} .icon-widgets:before {content: "\e1bd";}.icon-search:before {content: "\e8b6";}.icon-shopping-cart:after {content: "\e8cc";}
Mercedes odhalil svůj nový super-sport AMG GT Roadster, který dorazí ve dvou verzích: jako základní model s výkonem 469 koňských sil a jako výkonnější GT C model s výkonem 547 koňských sil. Veřejnosti byl představen na nedávno skončeném autosalonu v Paříži.
Potvrdilo se, že nový AMG GT C se bude dodávat se zadním řízením nápravy, elektronickým uzamykáním diferenciálu a širším rozchodem zadních kol. Točivý moment byl dimenzován na špičkových 680 Nm při 1900 otáčkách za minutu. Mercedes tvrdí, že roadster z klidu na 100 km/h zrychlí za 3,7 sekundy a dosáhne elektronicky omezenou maximální rychlost 316 km/h.
Mercedes-Benz S Cabrio: nejluxusnější kabriolet planety?
AMG GT Roadster zdolá stovku za 4 sekundy a dosáhne maximální rychlosti 300 km/h. Oba modely pohání stejný 4,0-litrový V8 motor s dvojitým turbem, který je součástí téměř všech sportovních automobilů AMG. K dispozici je sedmistupňová dvouspojková automatická převodovka. Střecha je vyrobena z tkaniny, kterou tvoří tři vrstvy plátna. Lze ji otevírat a zavírat v průběhu jedenácti sekund, až do rychlosti 50 km/h. Maska chladiče sestává z 15-ti chromovaných svislých pruhů, což odkazuje na závodní dědictví společnosti.
Mercedes nabídne zákazníkům na výběr ze tří barev pro střechu (černou, červenou a béžovou), jedenáct možností laku a deset barev pro kabinu. Samotná karoserie je vyrobena z kombinace hořčíku, oceli a hliníku, z čehož benefituje právě hmotnost. AMG GT Roadster váží 1,595 kg, GT C Roadster je o 65 kg těžší. Potěší adaptivní podvozek AMG Ride Control a dokonce speciální okruhový jízdní mód Race. Ten mění chování motoru, převodovky, podvozku i trakčních systémů. Navíc přidává burácející zvuk motoru, o který se starají aktivní klapky ve výfukovém potrubí.
DeFi peněženka je kryptoměnová peněženka bez úschovy, která uživatelům umožňuje spravovat, ukládat a interagovat s…
Moderní kanceláře už dávno nejsou výhradně doménou velkých open-space prostor. Stále častěji se setkáváme s…
Parkování na letišti ve městě Linz nabízí široké spektrum možností a je navrženo tak, aby…
V dnešní době, kdy je pozornost zákazníků roztříštěná mezi desítky podnětů, je důležité využívat vizuální…
Barcelona, hlavní město Katalánska a jedno z nejvýznamnějších měst ve Španělsku, je známá svou bohatou…
Zažijte nezapomenutelný den v barcelonské zoo, kde na vás čeká více než 4 000 zvířat…