amp-web-push-widget button.amp-subscribe { display: inline-flex; align-items: center; border-radius: 5px; border: 0; box-sizing: border-box; margin: 0; padding: 10px 15px; cursor: pointer; outline: none; font-size: 15px; font-weight: 500; background: #4A90E2; margin-top: 7px; color: white; box-shadow: 0 1px 1px 0 rgba(0, 0, 0, 0.5); -webkit-tap-highlight-color: rgba(0, 0, 0, 0); } .amp-logo amp-img{width:190px} .amp-menu input{display:none;}.amp-menu li.menu-item-has-children ul{display:none;}.amp-menu li{position:relative;display:block;}.amp-menu > li a{display:block;} /* Inline styles */ span.acssf62a8{font-weight:400;}ins.acss263b2{display:block;} .icon-widgets:before {content: "\e1bd";}.icon-search:before {content: "\e8b6";}.icon-shopping-cart:after {content: "\e8cc";}
Zajímavosti

Mladší spotřebitelé vedou v nakupování mezinárodních značek

Téměř tři čtvrtiny (74 %) generace Z a 71 % mileniálů v USA v posledním roce koupili s alespoň jednou mezinárodní značku.

Covid možná v posledních 2 letech zbrzdil mezinárodní cestování, ale mladí nakupující našli jiný způsob, jak „si nechat svět přivézt“. Podle průzkumu Harris Poll provedeného začátkem měsíce mezi více jak 2000 Američany vedou američtí spotřebitelé do 40 let, pokud jde o nakupování mezinárodních značek. Mladší generace přitom hledají značky za hranicemi USA s určitým účelem: 29 % jak generace Z, tak mileniálů uvedlo, že záměrně nakupovali u mezinárodní značky alespoň jednou měsíčně.

A kde všechny ty dolary utrácejí? Mezi těmi, kteří v posledním roce nakoupili mezinárodní značky, 36 % tak učinilo v obchodním domě, 36 % z online tržiště, 30 % z vlastních webových stránek značky a 25 % z vlastního obchodu značky.

Přesto američtí nakupující chtějí podporovat podnikání doma, přičemž 68 % respondentů uvedlo, že nezáleží na tom, zda prodejce, u kterého nakupují, má sídlo v USA (podle demografických dat je to důležité pro 50 % generace Z, 62 % mileniálů; 68 % generace X a 80 % boomerů).

Kampaně mezinárodních značek zaměřené na mladší spotřebitele by pro tyto spotřebitele měly být v budoucnu přinést ovoce. Očekává se, že příjem generace Z dosáhne do konce desetiletí 33 mld. USD, a o rok později je doženou mileniálové.

 

alice

Recent Posts

Nejlevnější parkování na letišti Vídeň – MAZUR Parkplatz

Na letišti Vídeň máte možnost zaparkovat své vozidlo s největší výhodností právě na parkovišti Mazur.…

3 měsíce ago

Jak efektivně vyhledávat letenky přes Skyscanner

Mnohdy vysoká cena letenek bývá tou největší překážkou pro naše cestování. Abyste však na svém…

4 měsíce ago

Zalando Lounge – značkové oblečení se slevou až 75 %

Značkové oblečení, boty a vybavení domácnosti jsou na Zalando Lounge  až o 75 % nižší…

4 měsíce ago

Jak fungují DeFi peněženky

DeFi peněženka je kryptoměnová peněženka bez úschovy, která uživatelům umožňuje spravovat, ukládat a interagovat s…

4 měsíce ago

Kancelářský nábytek pro malé prostory: Jak efektivně využít každý metr čtvereční

Moderní kanceláře už dávno nejsou výhradně doménou velkých open-space prostor. Stále častěji se setkáváme s…

4 měsíce ago

Parkování na letišti LINZ

Parkování na letišti ve městě Linz nabízí široké spektrum možností a je navrženo tak, aby…

5 měsíců ago