amp-web-push-widget button.amp-subscribe { display: inline-flex; align-items: center; border-radius: 5px; border: 0; box-sizing: border-box; margin: 0; padding: 10px 15px; cursor: pointer; outline: none; font-size: 15px; font-weight: 500; background: #4A90E2; margin-top: 7px; color: white; box-shadow: 0 1px 1px 0 rgba(0, 0, 0, 0.5); -webkit-tap-highlight-color: rgba(0, 0, 0, 0); } .amp-logo amp-img{width:190px} .amp-menu input{display:none;}.amp-menu li.menu-item-has-children ul{display:none;}.amp-menu li{position:relative;display:block;}.amp-menu > li a{display:block;} /* Inline styles */ span.acssf62a8{font-weight:400;}ins.acss263b2{display:block;} .icon-widgets:before {content: "\e1bd";}.icon-search:before {content: "\e8b6";}.icon-shopping-cart:after {content: "\e8cc";}
Zajímavosti

Mladší spotřebitelé vedou v nakupování mezinárodních značek

Téměř tři čtvrtiny (74 %) generace Z a 71 % mileniálů v USA v posledním roce koupili s alespoň jednou mezinárodní značku.

Covid možná v posledních 2 letech zbrzdil mezinárodní cestování, ale mladí nakupující našli jiný způsob, jak „si nechat svět přivézt“. Podle průzkumu Harris Poll provedeného začátkem měsíce mezi více jak 2000 Američany vedou američtí spotřebitelé do 40 let, pokud jde o nakupování mezinárodních značek. Mladší generace přitom hledají značky za hranicemi USA s určitým účelem: 29 % jak generace Z, tak mileniálů uvedlo, že záměrně nakupovali u mezinárodní značky alespoň jednou měsíčně.

A kde všechny ty dolary utrácejí? Mezi těmi, kteří v posledním roce nakoupili mezinárodní značky, 36 % tak učinilo v obchodním domě, 36 % z online tržiště, 30 % z vlastních webových stránek značky a 25 % z vlastního obchodu značky.

Přesto američtí nakupující chtějí podporovat podnikání doma, přičemž 68 % respondentů uvedlo, že nezáleží na tom, zda prodejce, u kterého nakupují, má sídlo v USA (podle demografických dat je to důležité pro 50 % generace Z, 62 % mileniálů; 68 % generace X a 80 % boomerů).

Kampaně mezinárodních značek zaměřené na mladší spotřebitele by pro tyto spotřebitele měly být v budoucnu přinést ovoce. Očekává se, že příjem generace Z dosáhne do konce desetiletí 33 mld. USD, a o rok později je doženou mileniálové.

 

alice

Recent Posts

Reklamní áčko: Efektivní reklamní poutač, který zvyšuje návštěvnost i tržby

V dnešní době, kdy je pozornost zákazníků roztříštěná mezi desítky podnětů, je důležité využívat vizuální…

3 týdny ago

Čím je Barcelona nejvíce známá?

Barcelona, hlavní město Katalánska a jedno z nejvýznamnějších měst ve Španělsku, je známá svou bohatou…

2 měsíce ago

Využijte možnosti 1denní vstupenky do barcelonské zoo

Zažijte nezapomenutelný den v barcelonské zoo, kde na vás čeká více než 4 000 zvířat…

2 měsíce ago

La Pedrera-Casa Milà v Barceloně

Vydejte se na jedinečnou cestu do světa Antoniho Gaudího a objevte kouzlo Casa Milà, známé…

2 měsíce ago

Jak se dostat z letiště v Barceloně na vlakové nádraží?

Pokud se nacházíte na letišti v Barceloně, oficiálně nazývaném Josep Tarradellas Barcelona-El Prat Airport, a…

2 měsíce ago

Pánské tričko Guess JAMEY

Tričko Guess JAMEY Bílá barva, model: Z2BI09 J1314 Doručení i vrácení zdarma při objednávkách nad…

2 měsíce ago