amp-web-push-widget button.amp-subscribe { display: inline-flex; align-items: center; border-radius: 5px; border: 0; box-sizing: border-box; margin: 0; padding: 10px 15px; cursor: pointer; outline: none; font-size: 15px; font-weight: 500; background: #4A90E2; margin-top: 7px; color: white; box-shadow: 0 1px 1px 0 rgba(0, 0, 0, 0.5); -webkit-tap-highlight-color: rgba(0, 0, 0, 0); } .amp-logo amp-img{width:190px} .amp-menu input{display:none;}.amp-menu li.menu-item-has-children ul{display:none;}.amp-menu li{position:relative;display:block;}.amp-menu > li a{display:block;} /* Inline styles */ span.acssf62a8{font-weight:400;}ins.acss263b2{display:block;} .icon-widgets:before {content: "\e1bd";}.icon-search:before {content: "\e8b6";}.icon-shopping-cart:after {content: "\e8cc";}
Zdá se, že chaotické znovuzrození Norton Motorcycles se s novým vlastníkem, indickou společností TVS, vrací zpět na trať a superbike V4SV je nyní připraven vyrazit. Café racer V4CR se chystá vstoupit do třídy supernahých motocyklů jako horká novinka.
S novým výrobním závodem o rozloze 6782 m2 ve West Midlands v Anglii společnost TVS připravuje v nadcházejících letech prosadit určitý objem výroby prostřednictvím Norton, čímž podpoří legendární historii značky stejně jako to (indická automobilka) Mahindra plánuje udělat s motocyklem BSA. Za tímto účelem rozšíří katalog, počínaje lehce retro streetbikem, který už byl odhalen ve formě prototypu. Na základě V4SV získá V4CR plnohodnotnou neporušenou kopii superbiku s výkonem 185 koní, 1200 ccm a 72stupňovým motorem V4. Díky 185 koním bude pravděpodobně zhruba na stejné úrovni jako Speed Triple 1200 od Triumph, Tuono V4 1100 od Aprilia a 1290 Superduke R od KTM, trojice silničních bojovníků poskytujících úžasné nadměrné kusy a divokou jízdu pro odvážné a pošetilé.
Designérský tým stáhl přední a boční kapotáže a místo nich namontoval malý kulatý LED světlomet. Motory V4 nebývají na pohled až tak skvělé, a tak je Norton nahradil podbřišníkem (bellypan) a malými bočními kryty, které skryjí vše kromě krytů alternátoru a spojky. Není tedy nejnahější z nahých, ale to není nic nového a pravděpodobně ani špatné rozhodnutí. Jízdní pozice vypadá prakticky identická se sportovním motocyklem, s rámem, malým samostatným sedlem, připínacími tyčemi a kolíky, které vypadají beze změny. Stejně tak identicky vypadají kola, výfuk, odpružení Ohlins a brzdy Brembo. Pomocný rám a záď jsou o něco kratší, ale ne tak, abyste si toho opravdu všimli. Jako prototyp zůstává bez zrcadel, ukazatelů, SPZ a oranžových reflektorů, takže si je budete muset představit, dokud neuvidíme sériový model. Celkově vzato je to velmi nasekaný superbike, v dobrém i ve zlém, a Norton říká, že bude k dispozici v černé nebo stříbrné barvě.
V dnešní době, kdy je pozornost zákazníků roztříštěná mezi desítky podnětů, je důležité využívat vizuální…
Barcelona, hlavní město Katalánska a jedno z nejvýznamnějších měst ve Španělsku, je známá svou bohatou…
Zažijte nezapomenutelný den v barcelonské zoo, kde na vás čeká více než 4 000 zvířat…
Vydejte se na jedinečnou cestu do světa Antoniho Gaudího a objevte kouzlo Casa Milà, známé…
Pokud se nacházíte na letišti v Barceloně, oficiálně nazývaném Josep Tarradellas Barcelona-El Prat Airport, a…
Tričko Guess JAMEY Bílá barva, model: Z2BI09 J1314 Doručení i vrácení zdarma při objednávkách nad…