amp-web-push-widget button.amp-subscribe { display: inline-flex; align-items: center; border-radius: 5px; border: 0; box-sizing: border-box; margin: 0; padding: 10px 15px; cursor: pointer; outline: none; font-size: 15px; font-weight: 500; background: #4A90E2; margin-top: 7px; color: white; box-shadow: 0 1px 1px 0 rgba(0, 0, 0, 0.5); -webkit-tap-highlight-color: rgba(0, 0, 0, 0); } .amp-logo amp-img{width:190px} .amp-menu input{display:none;}.amp-menu li.menu-item-has-children ul{display:none;}.amp-menu li{position:relative;display:block;}.amp-menu > li a{display:block;} /* Inline styles */ ins.acss263b2{display:block;} .icon-widgets:before {content: "\e1bd";}.icon-search:before {content: "\e8b6";}.icon-shopping-cart:after {content: "\e8cc";}

PODÍVEJTE SE, JAK SE CESTOVALO PRVNÍ TŘÍDOU V ROCE 1989

S příchodem nových služeb nabírá cestování první třídou každým rokem nový význam. O tom, jak vypadá cestování leteckou společností, která nabízí více než jen první třídu jste se dozvěděli minule. V tomto článku se přeneseme do roku 1989, do doby, kdy společnost MGM Grand Air povýšila cestování letadlem na luxus s výhodami.

Právě tehdy chartrová letecká společnost nabízela služby první třídy na trase Los Angeles – New York a naopak. Tehdy si let mohli dovolit jen zámožní klienti a k ​​letenkám MGM Grand Class se dostali jen ti vyvolení, kteří cestovali za obchodem, přesněji 33 pasažérů na jedné trase.

První rozdíly cestující pociťovali už před samotným příjezdem na letiště, když je vyzdvihla osobní limuzína. Následovala kontrola na vlastním terminálu bez zbytečného čekání a poslíček, který je spolehlivě odlehčil od zavazadel.

Cestující první třídy měli k dispozici vlastní čekárny s občerstvením a různými nápoji, včetně televize, telefonů či zasedací místnosti. V případě jakýchkoliv dotazů a problémů se mohli obrátit na přiřazeného asistenta.

Během letu jim aerolinie dopřáli maximální komfort a služby, o jakých se běžným smrtelníkům ani nesnilo. Mísy plné speciálních druhů jídel čekaly na každého, kdo měl samostatné polohovatelné křeslo s vlastním monitorem a telefonem. Nesměla chybět velká a bar, ve kterém se nalévali ty nejlepší nápoje ve výši několika tisíc kilometrů nad zemí. Ani po přistání letadla se péče o podnikatele neskončila. Zatímco se cestující přesouvali z letadla dlouhými chodbami letiště, jejich zavazadla se již nacházela v kufru limuzíny s řidičem, který čekal na to, aby mu cestující řekl, kam ho má odvézt.

Ne nadarmo se společnost držela hesla: „Všechno ostatní by mělo nazývat druhá třída.“

admin

Recent Posts

Jak fungují DeFi peněženky

DeFi peněženka je kryptoměnová peněženka bez úschovy, která uživatelům umožňuje spravovat, ukládat a interagovat s…

1 měsíc ago

Kancelářský nábytek pro malé prostory: Jak efektivně využít každý metr čtvereční

Moderní kanceláře už dávno nejsou výhradně doménou velkých open-space prostor. Stále častěji se setkáváme s…

1 měsíc ago

Parkování na letišti LINZ

Parkování na letišti ve městě Linz nabízí široké spektrum možností a je navrženo tak, aby…

2 měsíce ago

Reklamní áčko: Efektivní reklamní poutač, který zvyšuje návštěvnost i tržby

V dnešní době, kdy je pozornost zákazníků roztříštěná mezi desítky podnětů, je důležité využívat vizuální…

3 měsíce ago

Čím je Barcelona nejvíce známá?

Barcelona, hlavní město Katalánska a jedno z nejvýznamnějších měst ve Španělsku, je známá svou bohatou…

4 měsíce ago

Využijte možnosti 1denní vstupenky do barcelonské zoo

Zažijte nezapomenutelný den v barcelonské zoo, kde na vás čeká více než 4 000 zvířat…

4 měsíce ago