amp-web-push-widget button.amp-subscribe { display: inline-flex; align-items: center; border-radius: 5px; border: 0; box-sizing: border-box; margin: 0; padding: 10px 15px; cursor: pointer; outline: none; font-size: 15px; font-weight: 500; background: #4A90E2; margin-top: 7px; color: white; box-shadow: 0 1px 1px 0 rgba(0, 0, 0, 0.5); -webkit-tap-highlight-color: rgba(0, 0, 0, 0); } .amp-logo amp-img{width:190px} .amp-menu input{display:none;}.amp-menu li.menu-item-has-children ul{display:none;}.amp-menu li{position:relative;display:block;}.amp-menu > li a{display:block;} /* Inline styles */ ins.acss263b2{display:block;} .icon-widgets:before {content: "\e1bd";}.icon-search:before {content: "\e8b6";}.icon-shopping-cart:after {content: "\e8cc";}
Znáte značku USSV – US Specialty Vehicles? Jde o speciální americké vozidla, které se vyrábějí v Rancho Cucamonga v Kalifornii. Model Rhino GX je odpovědí na zánik značky Hummer, přičemž se pokouší zaplnit mezeru na trhu.
S cenou od 194.400 až do 315.000 amerických dolarů za výkonnější verzi vyplní Rhino exkluzivní mezeru mezi SUV a vojenskými vozidly. Bojovnost modelu je zřejmá na první pohled. Základem vozu je platforma z Fordu F450. Na pohon slouží 6,8-litrový benzínový desetiválec nebo 6,7-litrový dieselový motor. Inženýři z USSV nahradili zadní listové pružiny plně hydraulickým pro větší komfort a kvalitu jízdy. Celá karoserie je vyrobena z oceli, kapota a přední blatníky z kompozitních materiálů. Sváry jakož i úprava švů jsou výjimečné a celkově je vozidlo v porovnání se standardním modelem Ford hezčí.
S délkou pouze 5,6 metru má Rhino dobrý poloměr otáčení. Téměř ideální rozložení 2,5 tunové hmotnosti udržují Rhino pevné a stabilní. K dobré stabilitě přispívá i nízko položené těžiště a široký postoj. Viditelnost z vozu podporují kamery a senzory, které pomáhají zejména při parkování a jiných manévrech. Rhino táhne jako nákladní vlak. Je to proto, že jeho motor disponuje vysokým točivým momentem.
Až 4,5 tuny tažné síly a plnohodnotné pancéřování (Level B7) dělají z tohoto vozu nedobytný tank. Díky impozantnímu zavěšení kol s pneumatikami 38 palců v průměru sedí Rhino velmi vysoko. Stupačky pro snadnější nasedání jsou nevyhnutelností.
Vnitřek je civilizovaný, prostorný a pohodlný. Kůží Alcantara a dalšími prvotřídními materiály se nešetřilo. Pouze přístrojová deska a nástroje jsou standardní jako u Fordu. Důležité je, že řidič a cestující mají dostatek prostoru v oblasti loktů. Viditelnost je výborná, a cestující na zadních sedadlech mají dokonce lepší výhled, nakolik sedí výše. V konečném důsledku je Rhino GX dobře navržen stroj. Dodává se v černé, armádní zelené nebo pouštní béžové barvě a je tu pro ty, kteří chtějí na sebe upoutat pozornost.
V dnešní době, kdy je pozornost zákazníků roztříštěná mezi desítky podnětů, je důležité využívat vizuální…
Barcelona, hlavní město Katalánska a jedno z nejvýznamnějších měst ve Španělsku, je známá svou bohatou…
Zažijte nezapomenutelný den v barcelonské zoo, kde na vás čeká více než 4 000 zvířat…
Vydejte se na jedinečnou cestu do světa Antoniho Gaudího a objevte kouzlo Casa Milà, známé…
Pokud se nacházíte na letišti v Barceloně, oficiálně nazývaném Josep Tarradellas Barcelona-El Prat Airport, a…
Tričko Guess JAMEY Bílá barva, model: Z2BI09 J1314 Doručení i vrácení zdarma při objednávkách nad…