amp-web-push-widget button.amp-subscribe { display: inline-flex; align-items: center; border-radius: 5px; border: 0; box-sizing: border-box; margin: 0; padding: 10px 15px; cursor: pointer; outline: none; font-size: 15px; font-weight: 500; background: #4A90E2; margin-top: 7px; color: white; box-shadow: 0 1px 1px 0 rgba(0, 0, 0, 0.5); -webkit-tap-highlight-color: rgba(0, 0, 0, 0); } .amp-logo amp-img{width:190px} .amp-menu input{display:none;}.amp-menu li.menu-item-has-children ul{display:none;}.amp-menu li{position:relative;display:block;}.amp-menu > li a{display:block;} /* Inline styles */ span.acssf62a8{font-weight:400;}ins.acss263b2{display:block;} .icon-widgets:before {content: "\e1bd";}.icon-search:before {content: "\e8b6";}.icon-shopping-cart:after {content: "\e8cc";}
Technologie

TikTok překonává YouTube v průměrné době sledování na uživatele

Podle zprávy vydané analytickou firmou App Annie TikTok předstihl YouTube, pokud jde o průměrnou dobu sledování na uživatele v USA a Velké Británii. Má se za to, že tato aplikace s krátkými videi „vylepšila streamování a sociální prostředí“.

To vedlo k rozšíření aplikace po celém světě v první polovině roku 2021, pokud jde o stahování. Růst přichází navzdory zákazu společnosti TikTok v Indii, která byla největším trhem pro aplikaci. YouTube si udržuje své vedoucí postavení v celkovém čase stráveném mezi sociálními, komunikačními, fotografickými a video aplikacemi a zábavními aplikacemi po celém světě. Zpráva od App Annie ukazuje, že průměrná doba sledování u uživatele v USA na TikToku byla téměř o 9 % delší než na YouTube. Rozdíl však byl mnohem větší ve Velké Británii, kde průměrný čas strávený na TikToku činil o 64 % více než na YouTube, říkají data. TikTok poprvé překonal YouTube ve Velké Británii v květnu 2020 a od té doby si udržuje prvenství. V USA si TikTok a YouTube vyměňují první místo od loňského srpna, ačkoli první z nich začala dominovat až letos v dubnu. Je důležité si uvědomit, že průměrný čas strávený podle dat zveřejněných App Annie se zakládá výhradně na uživatelích systému Android.

App Annie poznamenává, že zisk TikToku vůči YouTube „by mohl v příštích letech otřást žebříčkem“, protože lidé tráví více času krátkými videi. TikTok také nadále zaujímá vedoucí postavení na celosvětovém trhu s aplikacemi na zařízeních Android i iOS pokud jde o stahování stahování v první polovině roku. Současně si však YouTube udržel nadvládu nad celkovým časem stráveným na zařízeních Android po celém světě. Také video platformě Google se v první polovině roku 2021 podařilo porazit TikTok ve spotřebitelských výdajích.

App Annie říká, že díky hloubce a šíři zapojení YouTube nadále vede v oblasti streamování, sociálních sítí, fotografií a videí. Podle ní je živé vysílání jednou z funkcí, které zvyšují růst stráveného času. V posledních měsících se YouTube pokusil dohnat TikTok s funkcí nazvanou Shorts. Společnost v květnu také oznámila Shorts Fund v hodnotě 100 mil. USD (zhruba 734 milionů rupií), aby „zpeněžila a odměnila“ tvůrce vyvíjející pro svou platformu krátký videoobsah. Spolu s TikTokem a YouTube Snapchat potichu rozšiřuje svoji přítomnost na zámořských trzích, přičemž její stahování za posledních 12 měsíců vzrostlo o 45 % ve srovnání s předchozími 2 lety, uvádí App Annie. Stahování Snapchatu v Indii za 12 měsíců končících červnem meziročně vzrostlo o 190 %. Pokud jde o alternativy TikTok, 4 nejstahovanější aplikace v zemi v první polovině roku 2021 byly MX TakaTak, Instagram, Josh a Moj. Na druhé straně YouTube, WhatsApp, Facebook, Instagram a Truecaller patřily mezi 5 předních aplikací v Indii z hlediska největšího množství času stráveného spotřebiteli. To se podobalo datům za celý rok 2020, ačkoli Truecaller předběhl MX Player a dostal se na seznam 5 nejlepších aplikací, kde uživatelé trávili většinu času. Zpráva také uvádí, že TikTok, Twitch a Bigo Live patřily v první polovině roku mezi top 10 aplikací podle spotřebitelských výdajů na celém světě, a to díky mechanismům darování v aplikacích, které tyto aplikace zavedly. V Indii nadále v oblasti spotřebitelských výdajů vedly společnosti Disney+ Hotstar, dále Chamet, Tango Live, Truecaller a Zee5.

 

alice

Recent Posts

Reklamní áčko: Efektivní reklamní poutač, který zvyšuje návštěvnost i tržby

V dnešní době, kdy je pozornost zákazníků roztříštěná mezi desítky podnětů, je důležité využívat vizuální…

2 týdny ago

Čím je Barcelona nejvíce známá?

Barcelona, hlavní město Katalánska a jedno z nejvýznamnějších měst ve Španělsku, je známá svou bohatou…

2 měsíce ago

Využijte možnosti 1denní vstupenky do barcelonské zoo

Zažijte nezapomenutelný den v barcelonské zoo, kde na vás čeká více než 4 000 zvířat…

2 měsíce ago

La Pedrera-Casa Milà v Barceloně

Vydejte se na jedinečnou cestu do světa Antoniho Gaudího a objevte kouzlo Casa Milà, známé…

2 měsíce ago

Jak se dostat z letiště v Barceloně na vlakové nádraží?

Pokud se nacházíte na letišti v Barceloně, oficiálně nazývaném Josep Tarradellas Barcelona-El Prat Airport, a…

2 měsíce ago

Pánské tričko Guess JAMEY

Tričko Guess JAMEY Bílá barva, model: Z2BI09 J1314 Doručení i vrácení zdarma při objednávkách nad…

2 měsíce ago