amp-web-push-widget button.amp-subscribe { display: inline-flex; align-items: center; border-radius: 5px; border: 0; box-sizing: border-box; margin: 0; padding: 10px 15px; cursor: pointer; outline: none; font-size: 15px; font-weight: 500; background: #4A90E2; margin-top: 7px; color: white; box-shadow: 0 1px 1px 0 rgba(0, 0, 0, 0.5); -webkit-tap-highlight-color: rgba(0, 0, 0, 0); } .amp-logo amp-img{width:190px} .amp-menu input{display:none;}.amp-menu li.menu-item-has-children ul{display:none;}.amp-menu li{position:relative;display:block;}.amp-menu > li a{display:block;} /* Inline styles */ ins.acss263b2{display:block;} .icon-widgets:before {content: "\e1bd";}.icon-search:before {content: "\e8b6";}.icon-shopping-cart:after {content: "\e8cc";}
Categories: Luxus

TOTO JSOU NEJLUXUSNĚJŠÍ ZNAČKY SVĚTA. KTERÁ Z NICH DOMINUJE?

Značky jsou nejlepší způsob, jak ukázat své bohatství. A na světě je velké množství milionářů, kteří se velmi rádi předvádějí.

„To, jaké značky si lidé kupují, je důležitější, než kolik ve skutečnosti vydělávají,“ tvrdí Erwan RAMBOURG, generální ředitel banky HSBC. RAMBOURG vytvořil pyramidu značek, která zobrazuje, jak se jednotlivé značky odlišují v rámci přístupnosti ke každodenního luxusu, jakým je Starbucks, až po ultra luxus, jakým jsou Graff Diamonds.

Značky nebo produkty asociované s luxusem mohou těžit z výhody narůstající hojnosti po celém světě. Na druhou stranu, značky které jsou dostupnější, na bohatých lidí zabírají méně. Například takový Louis Vuitton je již v Číně považován za „značku sekretářek.“ Za více exkluzivní se považují Chanel nebo Bottega Veneta. Gucci také trpí stejným problémem jako Louis Vuitton. Boháči totiž touží po nechutně luxusních značkách.

„Kupuji si značku Maison Ullens in Paris – je to francouzská značka, vyráběná v Itálii,“ tvrdí Sara Jane Ho, zakladatelka elitní čínské školy etiky. „Když jsem se vrátila zpět do Číny, všichni studenti chtěli vědět, odkud mám své oblečení. A tak se moje škola stala showroom-em pro Maison Ullens, studenti si tuto značku zkrátka zamilovali. “

A věci na zakázku nebo na míru zůstávají maximálním luxusem.

„Ať už jde o kufřík Louis Vuitton, skotskou whisky a cigarety, nebo o výjimečný drahokam Graff, tato kategorie nemá pro bláznivé přání a výšku cen žádná omezení,“ píše dále RAMBOURG.

admin

Recent Posts

Jak fungují DeFi peněženky

DeFi peněženka je kryptoměnová peněženka bez úschovy, která uživatelům umožňuje spravovat, ukládat a interagovat s…

1 měsíc ago

Kancelářský nábytek pro malé prostory: Jak efektivně využít každý metr čtvereční

Moderní kanceláře už dávno nejsou výhradně doménou velkých open-space prostor. Stále častěji se setkáváme s…

1 měsíc ago

Parkování na letišti LINZ

Parkování na letišti ve městě Linz nabízí široké spektrum možností a je navrženo tak, aby…

2 měsíce ago

Reklamní áčko: Efektivní reklamní poutač, který zvyšuje návštěvnost i tržby

V dnešní době, kdy je pozornost zákazníků roztříštěná mezi desítky podnětů, je důležité využívat vizuální…

3 měsíce ago

Čím je Barcelona nejvíce známá?

Barcelona, hlavní město Katalánska a jedno z nejvýznamnějších měst ve Španělsku, je známá svou bohatou…

4 měsíce ago

Využijte možnosti 1denní vstupenky do barcelonské zoo

Zažijte nezapomenutelný den v barcelonské zoo, kde na vás čeká více než 4 000 zvířat…

4 měsíce ago