amp-web-push-widget button.amp-subscribe { display: inline-flex; align-items: center; border-radius: 5px; border: 0; box-sizing: border-box; margin: 0; padding: 10px 15px; cursor: pointer; outline: none; font-size: 15px; font-weight: 500; background: #4A90E2; margin-top: 7px; color: white; box-shadow: 0 1px 1px 0 rgba(0, 0, 0, 0.5); -webkit-tap-highlight-color: rgba(0, 0, 0, 0); } .amp-logo amp-img{width:190px} .amp-menu input{display:none;}.amp-menu li.menu-item-has-children ul{display:none;}.amp-menu li{position:relative;display:block;}.amp-menu > li a{display:block;} /* Inline styles */ ins.acss263b2{display:block;} .icon-widgets:before {content: "\e1bd";}.icon-search:before {content: "\e8b6";}.icon-shopping-cart:after {content: "\e8cc";}
Categories: Zajímavosti

UMÍTE SI  ODPUSTIT BEZDŮVODNOU KRITIKU?

Určitě se vám to někdy stalo. Není nic horšího, než když vás někdo za něco nebo z něčeho nepravém obviní. Hlavně když nemáte ani tušení, o čem mluví a proč křičí právě na vás.

Já osobně nikdy nevím, jak se v takové chvíli zachovat. Lze si vybrat z několika možností. Jednou z nich, ale ze zkušenosti vím, že nemá velmi význam, je začít se bránit a hájit, že vy s tou věcí nemáte absolutně nic společného. Dotyčná osoba mnohdy ani nepotřebuje viníka, potřebuje jen oběť. Tou jste se v tom okamžiku stali vy! Bad-boss-4001

Takže se s tím třeba smířit a vyrovnat. To je druhá možnost. Je to ale dost složité a i když víte, že jste se pouze ocitli na nesprávném místě a v nesprávný čas, zasáhne Vás to a nakonec se cítíte špatně. Cítíte se, jako byste opravdu něco udělali.

Je jedno pravidlo, které je velmi dobře známé. NIC NEDÁVEJTE OSOBNĚ!

Hm, vždy se to snadno řekne, ale realita je mnohdy jiná. Opravdu by bylo nejrozumnější vůbec to nebrat a říct si, že ten člověk má svůj problém a řeší si to takovým způsobem. Možná právě jemu někdo něco vyčítá nebo se pohádal s partnerem, nebo se jen špatně vyspal. To vlastně ani není podstatné. Podstatné je, že vy to nemáte brát osobně.

Většinou si to druhá strana později uvědomí a v lepším případě se i omluví. I tak však na vás ten incident zanechal špatné dojmy a možná vám tím pokazil i celý den! Nenechte si zkazit den někým, kdo ho má už špatný a nechce v tom zůstat sám. 🙂

Přeji hezký den!

admin

Recent Posts

Nejlevnější parkování na letišti Vídeň – MAZUR Parkplatz

Na letišti Vídeň máte možnost zaparkovat své vozidlo s největší výhodností právě na parkovišti Mazur.…

2 měsíce ago

Jak efektivně vyhledávat letenky přes Skyscanner

Mnohdy vysoká cena letenek bývá tou největší překážkou pro naše cestování. Abyste však na svém…

2 měsíce ago

Zalando Lounge – značkové oblečení se slevou až 75 %

Značkové oblečení, boty a vybavení domácnosti jsou na Zalando Lounge  až o 75 % nižší…

2 měsíce ago

Jak fungují DeFi peněženky

DeFi peněženka je kryptoměnová peněženka bez úschovy, která uživatelům umožňuje spravovat, ukládat a interagovat s…

3 měsíce ago

Kancelářský nábytek pro malé prostory: Jak efektivně využít každý metr čtvereční

Moderní kanceláře už dávno nejsou výhradně doménou velkých open-space prostor. Stále častěji se setkáváme s…

3 měsíce ago

Parkování na letišti LINZ

Parkování na letišti ve městě Linz nabízí široké spektrum možností a je navrženo tak, aby…

3 měsíce ago