amp-web-push-widget button.amp-subscribe { display: inline-flex; align-items: center; border-radius: 5px; border: 0; box-sizing: border-box; margin: 0; padding: 10px 15px; cursor: pointer; outline: none; font-size: 15px; font-weight: 500; background: #4A90E2; margin-top: 7px; color: white; box-shadow: 0 1px 1px 0 rgba(0, 0, 0, 0.5); -webkit-tap-highlight-color: rgba(0, 0, 0, 0); } .amp-logo amp-img{width:190px} .amp-menu input{display:none;}.amp-menu li.menu-item-has-children ul{display:none;}.amp-menu li{position:relative;display:block;}.amp-menu > li a{display:block;} /* Inline styles */ span.acssf62a8{font-weight:400;}ins.acss263b2{display:block;} .icon-widgets:before {content: "\e1bd";}.icon-search:before {content: "\e8b6";}.icon-shopping-cart:after {content: "\e8cc";}
Auto-moto

Značky Toyota, Nissan a Honda jsou nejméně připraveny na přesun k nulovým emisím

Japonské automobilky Toyota, Nissan a Honda jsou nejméně připraveny na přechod na vozidla s nulovými emisemi ve srovnání s jejich globálními konkurenty, zjistil výzkum klimatického think-tanku InfluenceMap.

Odhaduje se, že do roku 2029 budou pouze 14 % celosvětové produkce Toyoty tvořit plně elektrická vozidla, přičemž podle studie (od od IHS Markit), která je založena na zkoumání dat o budoucí výrobě, vzroste na 18 % u Hondy a 22 % u Nissanu. To je srovnatelné s jihokorejským Hyundai, u kterého se předpokládá, že do roku 2029 dosáhne celosvětově úrovně výroby EV 27 %, Fordem a Volkswagenem Group s 36 % a 43 %. Japonské automobilky zaostávají za světovými konkurenty v uvádění elektromobilů a míra zavádění elektromobilů v zemi je sotva 1 %. Honda vyčlenila na příští desetiletí rozpočet v přepočtu 39 mld. USD na výrobu čistších aut. Společnost Subaru uvedla, že během příštích 5 let utratí za kapacitu baterie EV přibližně 250 mld. jenů. Toyota a Japonská asociace výrobců automobilů (JAMA), které předsedá Toyota, mezitím spolu s elektromobily nadále propagují vodík jako jedno z klíčových řešení uhlíkové neutrality. U všech výrobců automobilů se předpokládá, že vozidla na vodíkový pohon budou do roku 2029 tvořit pouze 0,1 % celosvětové produkce, uvádí studie. Toyota začátkem tohoto měsíce představila model bZ4X (úvodní foto), svůj první sériově vyráběný plně elektrický vůz.

 „Skutečnost, že Toyota a Nissan jsou dvě společnosti s nejnižším skóre, zdůrazňuje silnou vazbu mezi negativními klimatickými politikami a nízkou úrovní prognóz výroby elektrických vozidel,“ řekl Ben Youriev, programový manažer InfluenceMap.

 „V případě Toyoty nadále silně prosazuje hybridy poháněné spalovacím motorem – a to i na vysoce rozvinutých trzích, jako je Japonsko a USA – navzdory nedávným varováním vědců z Mezivládního panelu pro změnu klimatu, že elektrická vozidla poháněná elektřinou s nízkými emisemi nabízejí největší dekarbonizační potenciál pro pozemní dopravu na základě životního cyklu.“

 

alice

Recent Posts

Reklamní áčko: Efektivní reklamní poutač, který zvyšuje návštěvnost i tržby

V dnešní době, kdy je pozornost zákazníků roztříštěná mezi desítky podnětů, je důležité využívat vizuální…

2 týdny ago

Čím je Barcelona nejvíce známá?

Barcelona, hlavní město Katalánska a jedno z nejvýznamnějších měst ve Španělsku, je známá svou bohatou…

2 měsíce ago

Využijte možnosti 1denní vstupenky do barcelonské zoo

Zažijte nezapomenutelný den v barcelonské zoo, kde na vás čeká více než 4 000 zvířat…

2 měsíce ago

La Pedrera-Casa Milà v Barceloně

Vydejte se na jedinečnou cestu do světa Antoniho Gaudího a objevte kouzlo Casa Milà, známé…

2 měsíce ago

Jak se dostat z letiště v Barceloně na vlakové nádraží?

Pokud se nacházíte na letišti v Barceloně, oficiálně nazývaném Josep Tarradellas Barcelona-El Prat Airport, a…

2 měsíce ago

Pánské tričko Guess JAMEY

Tričko Guess JAMEY Bílá barva, model: Z2BI09 J1314 Doručení i vrácení zdarma při objednávkách nad…

2 měsíce ago