JAK SI SPRÁVNĚ ZORGANIZOVAT  ČAS?

JAK SI SPRÁVNĚ ZORGANIZOVAT  ČAS? 1

Asi nejtěžší věcí v této době je správné rozvržen čas. Stále něco nestíháme, bojujeme s časem a večer padáme do postele unavení. Stačí však zlepšit svůj denní rozvrh a změny se dostaví. Je velmi důležité, rozdělit si čas tak, abychom ho co nejefektivněji využili.

Určitě si priority!

Asi nejdůležitějším a hned prvním bodem je, určit si nejdůležitější věci. To jsou ty, kterým dáte nejvíce prostoru ve svém dni a zaměříte se na ně.

Buď všechno nebo nic

Udělejte hned a všechno! Nic si nenechávejte na „pak“. Tehdy už může být pozdě, budete mít jiné důležité věci na práci a nic neuděláte pořádně. Vždy se zaměřte na jednu věc, kterou proveďte precizní a pokračujte dále.

Pořadí

Jako první si do svého seznamu dejte ty činnosti, které patří mezi ty nejtěžší. Udělejte jejich první a ty jednodušší si nechte na potom.

Seznam

Vždy večer si sepište seznam věcí, které musíte druhý den udělat a vše co uděláte si odškrtněte. Budete mít hned lepší náladu, když na seznamu uvidíte, že jste většinu nebo všechno stihli!

Neodbíhejte

Poslední a zároveň velmi důležité pravidlo. Znají to zejména lidé, kteří dělají zejména doma, ale myslím, že každému je velmi důvěrné odbíhání od práce. Nejprve udělám ještě toto, pak toto a až potom se vrátím k hlavní věci, kterou musím udělat. Řekněte si NE, udělejte nejdůležitější část práce a až poté pokračujte v těch ostatních pracích. Jedině s dobrým rozložením dne si můžete najít i chvilku oddechu a relaxu v každém dni.