Firma Polaris nechala své fanoušky čekat na 4 místní verzi UTV zhruba 6 měsíců. Dosud sice 4 místní verze k dispozici byly, ale právě tento oblíbený objem motoru do sbírky chyběl.
Před pár dny byla představena 2015 RZR 4 900. Oproti dvoumístné verzi tak přibyly zejména zadní sedadla, výkon motoru zůstal na původních 75 koních a americký výrobce si pohrál zejména s přenosem této síly na hnací hřídele pomocí spojky. Ta musela být optimalizována zejména pro očekávané vyšší zatížení vozidla.
Oproti verzi z minulého roku vylepšili zejména tlumení nerovnosti a boční vedení sedadel, což přispívá k pohodlnější jízdě v terénu, ve kterém je toto vozidlo opravdu doma. Je velmi pravděpodobné, že s nákladem za dvojicí na předních sedadlech nebude řidič vyvádět extrémní kousky, ve firmě Polaris však nenechali nic náhodě a posílily všechny části podvozku a pozorovací úhly, aby si pasažéři do sytosti užili dříve nedosažitelné místa. 4-místná verze tak oproti adrenalinem nabité základní verzi působí spíše jako vozidlo do Jurského parku.
V našich podmínkách, může vzhledem na “pohodlí“ celkem sloužit cestujícím k potrestání lenivějších houbařů nebo milovníků pěších túr. Nic z toho se však nesnižuje potenciál pro vozidlo zažít hodně zábavy spolu se svými blízkými.