10 PRAVIDEL ÚSPĚŠNÉHO BYZSNYSU

10 PRAVIDEL ÚSPĚŠNÉHO BYZSNYSU 1

Chcete uspět v bouřlivých vodách byznysu a nevíte jak na to? Tak pozorně čtěte následující řádky! Naše rady vám totiž mohou pomoci stát se obávanými žraloky této sféry.

Zkoumejte

Pozorujte zkušených odborníků ale dejte šanci  novým, potencionálním lídrem. Zkoušejte kombinace různých kandidátů a zjistěte co opravdu hledáte a potřebujete.

Zaměřte se na cílový trh

Ještě jste nedosáhli stanovené číslo prodeje a už se vrháte na druhý? Možná je chyba v samotné struktuře plánu. Že se snažíte oslovit všechny. Zaměřte svou pozornost na jednu skupinu zákazníků a zjišťujte jak jejich nákupní horečku mohou vaše výrobky uspokojit.

Automatické hovory

Do týmu jste si vybrali nejvhodnějších členy, dokonce už máte stálou klientelu. Avšak objevil se jiný ,, problém. „Telefon neustále zvoní a už nemáte ani přehled o tom, kdo si dohodl schůzku na zítra ráno. Řešení? Zavedení automatické linky. Dlouhý seznam kupujících? Nevadí, automatické propojování to hravě zvládne i za vás.

Prodávejte přes sociální sítě

Facebook má už dnes každý. Jeho výhodou je, že je zdarma a také vždy bude. Alespoň tak se to píše na jeho úvodní stránce. Sdílejte, komentujte, lajkujte. Jednoduše obchodujte. Ukažte, že máte co nabídnout. Připomínejte své produkty i sebe bez jakékoliv vstupní investice.

Sledujte si e-mail

Dostávejte reklamy a sledujte aktuální trendy. Kontaktujte se se zákazníky, obchodními partnery a objevujte nové příležitosti.

Managment

Zvládněte managment prodeje koordinujte, posílejte ai zhodnoťte způsoby nákupu i prodeje své konkurence.

Budujte pozitivní image

Výrobky jsou kvalitní a bez ohledu na to kolik vyděláte, vaše firma každoročně posílá jistou částku na charitativní účel. Vy to víte. A vědí to i vaši klienti? Vytvořte si work-shop s vlastními prezentacemi a posuňte poselství vašeho obchodu ještě dál.

Buďte příkladem

Jste první člověk z týmu, který se pustil do vytváření nových, poutavých návrhů? Přeneste je do online světa, kde přilákají co nejvíce lidí. Všímejte si zpětnou vazbu i to jaké reakce dostáváte. Všechny tyto jednotlivé složky můžete zaobalit do moderního operačního systému CRM (Customer Relationship Managment). Jedná se o software s kterým time-managment je absolutní hračkou. Pokud chcete mít přehled o prodejních aktivitách a zároveň si budovat síť efektivních kontaktů, CRM je tou zprávou volbou.

Určete týmové role

Pozice: Sales Development Rep (SDR)

Jeho hlavní náplní práce je vytváření a zabudování obchodní strategie. Kromě odpovědnosti za účinnost výrobků na skupinu zákazníků, vyhledává věrohodné informace a ověřuje fakta. Vedle toho stihne poslat prvnímu klientovi e-mail a druhého objednat na následující schůzku.

Pozice: Account Executive (AE)

Vyhledává ,, slabé „místa obchodního procesu a snaží se je odstranit. O klienty se pečlivě zajímá. Vyjednává smluvní podmínky. Nabízí mentoring, koučink a klientům napomáhá k jejich osobnímu rozvoji a vzdělávání. Proč je rozdělení povinností a zodpovědnosti tak důležité? Dělba složitého celku na jednodušší části vytváří stabilní rovnováhu na všech oblastech řízení. Podrobnější přehled o aktivitách zaměstnanců, je univerzálním klíčem k efektivnímu pracovnímu systému, což především vede k vyšší produktivitě a samotnému rozvoji obchodu.

Příjemné prostředí podniku

Nejen statistiky ale i celková atmosféra na pracovišti může dopomoci nebo právě naopak zcela pohřbít jakékoliv úlohy. Nejen začínající businessmani ale i celý tým by měl cítit dostatečnou podporu. Kde? Při zaučování nových členů, při běžných pracovních povinnostech i velkých projektech. Je dokázáno, že společnosti v nichž 50 až 60% pracovníků kteří jsou ,, pod křídly manažera „, dosahují při prodeji mnohem lepší výkony. Rada na závěr zní, nebojte se chlubit ani riskovat.