TENTO TŘÍLETÝ STARTUP PRODAL  VSTUPENKY NA BROADWAY ZA 100 MILIONŮ DOLARŮ, A TO JE JEŠTĚ JEN ZAČÁTEK!

TENTO TŘÍLETÝ STARTUP PRODAL  VSTUPENKY NA BROADWAY ZA 100 MILIONŮ DOLARŮ, A TO JE JEŠTĚ JEN ZAČÁTEK! 1

Pokud byste náhodou postávali v blízkosti Broadway show v New Yorku, mohli by se si všimnout veselých lidí v sytě červený tričkách s nápisem „TodayTix“. Rozdávají tam vstupenky divákům.

Za poslední tři roky společnost TodayTix prodala prostřednictvím svých mobilních aplikací vstupenky na výstavy Broadway a Off-Broadway. Namísto digitálního doručení lístků je však průvodci společnosti doručují osobně, dokud vstoupí.

Spoluzakladatel a CEO společnosti se nedávno vyjádřil, že aplikace již prodala 100 milionů dolarů. V pondělí byl však představen i kompletní redesign aplikace i značky, který má zajistit rozšíření pole působení v USA i mezinárodně. Z TodayTix má tedy stát spotřebitelská značka v oblasti divadelní a umělecké kultury.

Nová aplikace zároveň usnadňuje i prohlížení představení v New Yorku a v dalších devíti městech, ve kterých začíná její provoz. Lístek může být zakoupen až 30 dní předem. TodayTix nechtějí být jen divadelním lístkem, ale jejich cílem je především nadchnout a inspirovat lidi divadlem.

Se šedesáti zaměstnanci dnes společnost disponuje finančními prostředky ve výši 16 milionů dolarů. Rozsah příležitosti je však mnohem mnohem větší.